Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

BMW E30 318i

Adună
Acest topic este închis
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • BMW E30 318i

    Salutare si bine v'am gasit

    Sunt posesorul unui ursulet E30 , pe care il voi descrie in cateva cuvinte scurt si clar....ca sa nu plictisesc pe nimeni ....


    "URSULET" BMW E30 / 318i ,

    FABRICATIE 1989 ,

    221.000 KM

    MOTOR 1800cmc ,

    115 C.P

    CUTIE 5 TREPTE ,

    SERVODIRECTIE ,

    AIRBAG ,

    SRS ,

    VERDE METALIZAT ,

    TRAPA ,

    PROIECTOARE CEATA ,

    FARURI ZMILEY,

    EVACUARE SPORT FINALA REMUS ,

    JENTI ALIAJ , GEAMURI ELECTRICE ,

    OGLINZI ELECTRICE CULOAREA MASINII,

    VOLAN SPORT MAHON ,

    INTERIOR RECARO PIELE IN CULOAREA MASINII ,

    INCHIDERE CENTRALIZATA INCLUSIV PORTBAGAJ,

    ALARMA ,

    JENTI ALIAJ PE 15 ,

    ELERON ,
    .....etc.

    Si cateva poze.....

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SAM_0104.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	201,0 KB 
ID:	48847 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SAM_0107.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	176,4 KB 
ID:	48844 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SAM_0099.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	342,0 KB 
ID:	48841 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	8.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	13,7 KB 
ID:	48838 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	6.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	16,0 KB 
ID:	48851 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DC110515007.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	17,3 KB 
ID:	48848 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	5.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	16,3 KB 
ID:	48845 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	2.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	14,2 KB 
ID:	48842 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SAM_0112.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	225,6 KB 
ID:	48839 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SAM_0100.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	351,7 KB 
ID:	48849 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SAM_0118.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	178,3 KB 
ID:	48846 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SAM_0102.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	276,6 KB 
ID:	48843 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SAM_0116.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	205,5 KB 
ID:	48840 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SAM_0103.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	196,2 KB 
ID:	48850
    Raman fara cuvinte....cand vad ca TOATA lumea minte...
    Cel mai destept ....cedeaza primul....are altceva mai bun de facut...

  • #2
    Salut si bine ai venit!
    Te felicit pentru masina, arata foarte frumos. Singurul lucru de care asi scapa ar fi volanul, nu se potriveste culoarea si stema aia mare , in rest e frumos.
    Asteptam alte poze pe parcursul modificarilor care speram ca vor urma.
    I don`t drive fast, I just fly low!
    DDK Photography
    sigpic

    Comentariu


    • #3
      Urs la orizont ca un sfat personal, incearca sa scapi de volan.
      Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid sideways in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly screaming "WoooHoooo! What a Ride!
      __________________
      Gone:
      BMW E34 - 2.0 24V
      BMW E36 - 1.8
      BMW E30 - 2.5 24V - The SLUt
      BMW E36 Coupe - 1.8

      OPEL Calibra 2.0 16V SFI
      Opel Astra GSI
      Alfa Romeo 156
      BMW E34 Touring
      NOW: BMW E39

      Comentariu


      • #4
        Ms ms de sfaturi insa este foarte comod...asa ca o sa il mai tin o vreme.... daca nu pleaca la un tovaras....care ma dispera ca vrea ursu
        Raman fara cuvinte....cand vad ca TOATA lumea minte...
        Cel mai destept ....cedeaza primul....are altceva mai bun de facut...

        Comentariu


        • #5
          A plecat ursuletul?
          Ce se mai aude de el?

          Comentariu


          • #6
            Sta cuminte la mine , insa degeaba il spal, ca el tot se murdareste , nu am vazut atata praf ... l-am spalat acum 3 zile, dar tot la fel acum pe exterior....
            Raman fara cuvinte....cand vad ca TOATA lumea minte...
            Cel mai destept ....cedeaza primul....are altceva mai bun de facut...

            Comentariu


            • #7
              Cum e fata de Fiat-ul Punto? la condus.
              Si cam cat consuma in oras si in afara?

              Comentariu


              • #8
                Sincer..... cu toate ca are o tona si o idee.... cei 112-115 caluti nu mau dezamagit , iar servo si tractiunea spate...isi spun cuvantul cand este sa am nevoie de ele...si sa solicitat micul motor de 1.8 ....

                La condus,e comod, stai in scaun ca in fotoliu....vezi ceva lung in fata ochiilor (botul masinii) ... si cel mai relaxant e la drum lung... am venit in buc cu treaba... am plecat pana la arad .... inapoi la buc... apoi la cta..... pe drum drept si /sau autostrada, e superb.... chiar si in aglomeratie ... ca se fereste lumea si nu iti mai taie fatza cum o fac la masinile mici ...

                Consum, este ceva ciudat , astept sa ma conving pana la urma cum sta treaba.... ca din 17 litrii facuti 130 pe autostrada si 50 prin orash pe langa cernavoda , am mai ramas cu ceva litraj , cam vreo 5 ... insa nu pot spune ca imi permit sa fac un PLIN la ce rezervor de 55litrii are ... si nu e cazul , bag cat am nevoie , ca romanul

                Dar ca idee... depinde de viteza si turatii .... daca merg cu ea constant cu 100km/h la 2800-3000 ture consuma undeva la 6-7 , dar iti poate lua la 150 si 10litrii ...

                Cam undeva la 8-10 in orash 6-8 in afara..... dar, se merita zic eu , are si dc pana la urma.... si mai bine un bmw sa imi ia un 12 in orash decat matizul 10 .... unde mai pui lipsa de confort si de optionale...ca si in cazul fiatului... nu ca m-ar deranja sa fie sau nu...dar sti cum e...mai bine un audi a6 cu 18% consum...decat o dacie cu 15

                Spre deosebire de fiat care era mai micut , e cam greu cu locurile de parcare si furisatul printre masini , dar merge , sunt obsinuit cu masinile mai mari...lungi si late... insa deh...nu mai e decapotabila...dar nici in 2 usi... iar muzica ...se aude superb ... si cu toate ca e un urs...deci mai vechi decat fiatul , si in loc sa fie din 97 cu 200mii km la bord este din 89 cu 222mii ... insa merg cu masina si nu cu anul sau cu km....ca am mers si cu bmw din 87 cu 357mii la bord , si a pornit numai ce a vazut cheia.... si mergea masina mai bine decat un matiz din 2010 cu 20mii km la bord

                Ce sa zic... fiecare are plusuri si minusuri... iar minusurile la bmw pana acum daca ar fi sa fie cu adevarat ar fi acel consum de la motorul mare....dar nici ala nu prea e daca nu te dai la ea... in rest...numai de bine....
                Raman fara cuvinte....cand vad ca TOATA lumea minte...
                Cel mai destept ....cedeaza primul....are altceva mai bun de facut...

                Comentariu


                • #9
                  Referitor la uleiul de motor si cel de cutie , eventual si cel de grup , axeaza-te pe Liqui Moly , am inteles ca este cel mai potrivit.
                  Eu am patit-o cu Mobil1 si din greseala mea iti pot spune sa nu bagi.
                  Este mare diferenta intre 3 litere( BMW) si 4 litere( FIAT) ...........

                  Comentariu


                  • #10
                    Le mai punem si pe restu...gen OPEL....AUDI ....DAEWOO....???

                    Ms man , insa tot nedumerit sunt ....ca nu e vb neaparat de bani care si asa nu sunt ca traim in romania , dar macar sa nu sufere si masina pe langa bugetul meu austeritar ....

                    Nu de alta, dar tocmai ce vroiam sa ai arunc in motor un castrol edge 5w-40 / 10w-40 .... dar am auzit de magnatec 10w-40 .... la servo cica ar fi atf320 .... fel si fel de denumiri....dar pe nimeni nu am auzit sa zica : Bai frate eu am masina daia....care merge cu ulei dala dala si dala.....si mai ales pe unde se baga uleiul la grup....la cutie....ca deh...sarind din masina in masina....nuai cand sa le inveti pe toate...si deja am la manuale de masini....incat m-am saturat de dat search....iar manual pt 318i ... nu am gasit exact 100% pt ea , mai ales ca la o ampla cautare , dupa seria VIN , am gasit masina mea unde cum cand de ce si ce motor are pe ea, cand toata lumea urla de m10 ....asta a mea cica are M40 .....wtf???

                    si iti dai seama uleiul ala ATF 320.... unde o sa il gasesc? ce sa caut? unde? cum? dc? ce face el ? si nimeni nu spune exact, indiferent de topic , sa vina cineva cu un argument clar:bai frate eu am folosit dala si mi-a mers masina tzipla, sicand am folosit dala, mi-a cazut motorul ca la dacie....sau pana mea ,ce o vrea el sa zica.... dar argumente clare , nu ca am auzit ....ca sti un tovaras a pus ulei de floarea soarelui si a mers perfect ....


                    Dasta imi placea negruta mea, ca nu avea servo, nu avea grup , dar nici atatea uleiuri si serii si numere nu avea ea nevoie....

                    Ce sa mai frate.... URSULETUL e urs.... frumoasa masina ce sa zic... insa cam joasa... am arcuri rosii pe ea.... zise fostu propietar ca ar avea H&R.... eu iam zis ca putea sa aiba si R&T si M&M dar e prea joasa pt mine =)) insa nu ma lasa inima sa o dau....

                    Astept sa vad ce urmeaza sa ai mai fac , momentan am alte probleme mai grave , si daca ramane pana la urma la mine , din septembrie o sa ma apuc de ea, daca nu, o sa dormiteze asa cum este ea pana la anu cand va veni caldura, in rest , sunt super multumit de ea , atat la consum care nu ma sperie asa rau cat am crezut ,7-8 in afara 9-10 in orash, e mai mult decat satisfacator... cat si la confort... bine a zis cine a zis.... "Mai bine un BMW rablagit decat o DACIE intretinuta" =))
                    Raman fara cuvinte....cand vad ca TOATA lumea minte...
                    Cel mai destept ....cedeaza primul....are altceva mai bun de facut...

                    Comentariu


                    • #11
                      Incep prin a scrie o lozinca care in Craiova se poarta pe mai multe forumuri:" Nu este arma ca AG-ul si masina ca BMW-ul "
                      Referitor la ce ai scris mai sus ai perfecta dreptate , insa , suntem constienti cand achizitinam o masina care are elicea pe capota cit si pe portabagaj ca exista si unele inconveniente dar placerea de a conduce este unica si pana acum de neintrecut.
                      Si acum sa vorbim putin si de ulei , eu am patit-o cu Mobil1 5w30, dupa cum am scris si mai sus , cand la schimbul de ulei am avut surpriza sa vad ca nu mai era aceeasi cantitate care o schimbasem anterior , culmea , motorul nu scoate fum albastru si nu are scurgeri , am bagat acum Castrol 10w40 si sincer nu mi-a mancat absolut nimic , uleiul pe joja fiind la nivel .
                      Asadar , atentie mare la specificatii cit si la marca eventual modelul care este indicat de producator a fii schimbat uleiul ( de care , cum si in ce fel).
                      De ce am optat sa te indrum spre Lique Moly ?
                      La intalnirile de duminica am facut un sondaj printre membri si aprope toti au optat pe acest ulei fie el de cutie , motor sau grup , am inteles ca este cel mai adecvat ulei pentru Bmw si nici un proprietar al unui Bmw nu a avut nici macar o singura problema.Eu totusi am optat pentru Castrol , sa vad daca si cu acest ulei am surprize ciudate sigur am sa intru pe Lique Moly.
                      Inchei acest comentariu prin urarile de bine si mult succes si multa rabdare cu ursuletul , sa il faci asa cum iti doresti si sa ne tii la curent cu toate inbunatatirile care se produc in decursul timpului , vom sta cu ochii pe topic si ne vom scalda ochii cu pozele care le vei posta.
                      Rabdare multa si salutari cu farul de aici de la Craiova.

                      Comentariu


                      • #12
                        Multumesc frumos Adrian pt timpul acordat si explicatiile date... O sa incerc pana la urma un Castrol EDGE 10w40 pt motor.... o fi bun?
                        Sau sa ma bag direct pe liquie moly toata masina cap coada?
                        ursuletzul meu momentan sta , deci nu imi fac griji , apoi o sa faca un drum de 200km , si pe urma asa va ramane inca ceva vreme , cam pana in august/septembrie, timp in care sper sa strang bani si sa ma ocup de ea, sa ma ocup...de uleiuri... si mici atentii pe ici pe colo....
                        Cand o sa vina timpul de ceva mai HEAVY, o sa contactez STAFFul... sper ca atunci sa gasesc un HELP de nadejde... aici printre colegii de "distractii" si "suferinta" ....

                        Ultima intrebare pe ziua de azi: Domne , dar dc nu o dai , ca e rabla , dreaq e din 89 , iti dau eu un Opel din 95 pe ea, dar macar nu e asa troaca ca a ta =))=))=))

                        Ce parere ai Domnule Adrian.... sa o dau....sa nu o dau? :-?


                        P.S , niste poze de ieri, daca se poate si nu este cu suparare
                        Fișiere atașate
                        Raman fara cuvinte....cand vad ca TOATA lumea minte...
                        Cel mai destept ....cedeaza primul....are altceva mai bun de facut...

                        Comentariu


                        • #13
                          Nuuuuuuuuuuuuuuuu . Opel din 95 in Germania il cumperi cu 200 euro si il inmatriculezi pe BG sa iti faci treaba cu el.
                          Ursuletul este o legenda si vad ca este si inmatriculat.
                          Daca totusi vrei sa il dai , da-mi un pm cu detalii si le fac oferta baietilor duminica la intalnire.
                          Totusi nu te razgandesti.........
                          Mie unul imi place mult si chiar daca vei baga banii in el apoi ai sa ai o satisfactie personala maxima.
                          Asadar nu da elicea de pe capota si cele 3 litere pe alta cu un fulger intr-un cerc si 4 litere , parerea mea .
                          Tu stii cel mai bine ce te avantajeaza si de ce nevoie ai , insa , Bmw istorie si legenda , placerea de a conduce.
                          Si uite sa fiu mult mai clar , am sa iti scriu o MAXIMA PROSTIE care am facut-o cu un an in urma.
                          Am avut un 318i din 93 , adus din Germania ( http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/...0-9282895.html ) , am facut schimb cu un Renault Megane 1,9d (http://www.craiovaforum.ro/vanzari-a...ne-622482.html ) si sincer iti spun nu se compara , dupa nici macar 4 luni eu l-am vandut si am revenit la Bmw .
                          Acum conduc si un Fiat Punto 1,2 litri benzina este o masina super si sincer" tine cu casa " , este foarte fiabila si isi face datoria in totalitate , dar nu pot compara una cu alta deoarece este o diferenta atat de clasa cit si din multe puncte de vedere.
                          Referitor la MAXIMA PROSTIE de mai sus nu doresc nimanui ce am facut eu , parca nu am avut creer sa gandesc atunci si am optat pt economie , dar economia nu am facut deoarece la Renault au inceput sa cada piesele si era durere la buzunar , asadar , am optat sa il vand pe un pret de nimic .
                          Sper ca am fost de ajutor si iti doresc toate cele bune de aici de la Craiova.

                          Comentariu


                          • #14
                            Postat în original de yneedlove Vezi post
                            Le mai punem si pe restu...gen OPEL....AUDI ....DAEWOO....???

                            Ms man , insa tot nedumerit sunt ....ca nu e vb neaparat de bani care si asa nu sunt ca traim in romania , dar macar sa nu sufere si masina pe langa bugetul meu austeritar ....

                            Nu de alta, dar tocmai ce vroiam sa ai arunc in motor un castrol edge 5w-40 / 10w-40 .... dar am auzit de magnatec 10w-40 .... la servo cica ar fi atf320 .... fel si fel de denumiri....dar pe nimeni nu am auzit sa zica : Bai frate eu am masina daia....care merge cu ulei dala dala si dala.....si mai ales pe unde se baga uleiul la grup....la cutie....ca deh...sarind din masina in masina....nuai cand sa le inveti pe toate...si deja am la manuale de masini....incat m-am saturat de dat search....iar manual pt 318i ... nu am gasit exact 100% pt ea , mai ales ca la o ampla cautare , dupa seria VIN , am gasit masina mea unde cum cand de ce si ce motor are pe ea, cand toata lumea urla de m10 ....asta a mea cica are M40 .....wtf???

                            si iti dai seama uleiul ala ATF 320.... unde o sa il gasesc? ce sa caut? unde? cum? dc? ce face el ? si nimeni nu spune exact, indiferent de topic , sa vina cineva cu un argument clar:bai frate eu am folosit dala si mi-a mers masina tzipla, sicand am folosit dala, mi-a cazut motorul ca la dacie....sau pana mea ,ce o vrea el sa zica.... dar argumente clare , nu ca am auzit ....ca sti un tovaras a pus ulei de floarea soarelui si a mers perfect ....


                            Dasta imi placea negruta mea, ca nu avea servo, nu avea grup , dar nici atatea uleiuri si serii si numere nu avea ea nevoie....

                            Ce sa mai frate.... URSULETUL e urs.... frumoasa masina ce sa zic... insa cam joasa... am arcuri rosii pe ea.... zise fostu propietar ca ar avea H&R.... eu iam zis ca putea sa aiba si R&T si M&M dar e prea joasa pt mine =)) insa nu ma lasa inima sa o dau....

                            Astept sa vad ce urmeaza sa ai mai fac , momentan am alte probleme mai grave , si daca ramane pana la urma la mine , din septembrie o sa ma apuc de ea, daca nu, o sa dormiteze asa cum este ea pana la anu cand va veni caldura, in rest , sunt super multumit de ea , atat la consum care nu ma sperie asa rau cat am crezut ,7-8 in afara 9-10 in orash, e mai mult decat satisfacator... cat si la confort... bine a zis cine a zis.... "Mai bine un BMW rablagit decat o DACIE intretinuta" =))
                            Ca ulei de motor, iti recomand liqui molly, 10w40
                            Uleiul ATF il iei de la orice magazin de piese auto.
                            Referitor la arcuri, daca vrei iti dau eu arcurile mele, sunt FK, tot rosii, dar sunt mai inalte
                            Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid sideways in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly screaming "WoooHoooo! What a Ride!
                            __________________
                            Gone:
                            BMW E34 - 2.0 24V
                            BMW E36 - 1.8
                            BMW E30 - 2.5 24V - The SLUt
                            BMW E36 Coupe - 1.8

                            OPEL Calibra 2.0 16V SFI
                            Opel Astra GSI
                            Alfa Romeo 156
                            BMW E34 Touring
                            NOW: BMW E39

                            Comentariu


                            • #15
                              Postat în original de adrian17071979 Vezi post
                              Nuuuuuuuuuuuuuuuu . Opel din 95 in Germania il cumperi cu 200 euro si il inmatriculezi pe BG sa iti faci treaba cu el.
                              Ursuletul este o legenda si vad ca este si inmatriculat.
                              Daca totusi vrei sa il dai , da-mi un pm cu detalii si le fac oferta baietilor duminica la intalnire.
                              Totusi nu te razgandesti.........
                              Mie unul imi place mult si chiar daca vei baga banii in el apoi ai sa ai o satisfactie personala maxima.
                              Asadar nu da elicea de pe capota si cele 3 litere pe alta cu un fulger intr-un cerc si 4 litere , parerea mea .
                              Tu stii cel mai bine ce te avantajeaza si de ce nevoie ai , insa , Bmw istorie si legenda , placerea de a conduce.
                              Si uite sa fiu mult mai clar , am sa iti scriu o MAXIMA PROSTIE care am facut-o cu un an in urma.
                              Am avut un 318i din 93 , adus din Germania ( Bmw 318 1800 - Masini second hand de vanzare 9282895 ) , am facut schimb cu un Renault Megane 1,9d (Renault Megane ) si sincer iti spun nu se compara , dupa nici macar 4 luni eu l-am vandut si am revenit la Bmw .
                              Acum conduc si un Fiat Punto 1,2 litri benzina este o masina super si sincer" tine cu casa " , este foarte fiabila si isi face datoria in totalitate , dar nu pot compara una cu alta deoarece este o diferenta atat de clasa cit si din multe puncte de vedere.
                              Referitor la MAXIMA PROSTIE de mai sus nu doresc nimanui ce am facut eu , parca nu am avut creer sa gandesc atunci si am optat pt economie , dar economia nu am facut deoarece la Renault au inceput sa cada piesele si era durere la buzunar , asadar , am optat sa il vand pe un pret de nimic .
                              Sper ca am fost de ajutor si iti doresc toate cele bune de aici de la Craiova.
                              Multumesc Adrian , stiu cum este , greseala asta am facut-o si eu , si dasta nu as mai vrea sa dau ursuletzul .... am avut opel,fiat,skoda,dacie,audi....etc.
                              Sa nu se inteleaga ca marca ma coafeaza sau ma dau grande , doar nu e un urs din 2010 ... ca sa zica careva , uite-l ma si pe asta cum sufera .... am avut si apartament pe 4 roti sa zic asa....750il ...5000cmc 330cai ... dar nu se compara cu ursuletul , e si mai usor, si mai prietenos , mai vioi....dar si stabil...
                              Nu stiu ce sa spun , e vb de un amic de'al meu care ma bate la cap cu un opel astra gt cu motor 1.6gt 101 caluti din 93.... e pe bg cu toate actele pe numele lui ...o are de 2 ani ...a bagat bani in ea deci e in stare fb masina.... insa cum a vazut ursu a inceput sa saliveze.... si ca mai da si diferentza de bani ....

                              Acum nu stiu , nu ma grabesc, am alte probleme pe cap , iar daca as da ursu , as vrea sa intre de data asta pe mana cuiva care sa aiba grija de ea cum ar fi amicul asta al meu ,nu de alta , dar ursu a mai fost la un tovaras care a tinut ursul un an , dar 9 luni a stat pe dreapta....motivul....lipsa de experienta in shofat , accelerat si mers in bashini genu formula unu....pe shosele si strazi cu gropi....si ai ciupise in colt baia de ulei....si pana am ajuns pe la el....pana am dat baia jos....pana sa dus cu ea la lipit....a durat ce a durat...dar pana a pus'o la loc.....pana a cumparat uleiul....Doamne....daca se insura si nu avea nevoie de asa mult timp...
                              dar deh... nu este omul care sa stea sub capota , sa se bage , sa repare , sa se murdareasca ...pfff
                              e genul ala gomos....daca poti tu sa vi sa le faci e ok , daca nu , da'o dreaq ca merge si asa....sau nu mai am nevoie ...gasesc alte solutii =))

                              Iar momentan cum se vede si in poze masina a fost pocnita in parcare pe partea stanga spate....asta este si motivul pt care a renuntat la el pt o masina in valoare de 1500 euro... adica pana acum ursul ma tine pe mine in 1700 euro....ca am indreptat eu cat am putut si cat m-am priceput cam 95% din problema , iam cumparat stopuri ... dar tot ai mai tre 3 ciocanele ,o mana de chit si o vopsea....

                              Dar asta chiar nu ma preseaza....nu am probleme mecanice cu ea , ceea ce imi convine....deci se invarte roata perfect ...

                              Oricum ms frumos de sfat....si de o eventuala mana de ajutor....raman dator cu un suc sau o bere...dar eu beau fara acid
                              E greu pt mine...ca nu cunosc masina.... este total diferita , adica ce uzina se afla sub capota si cum si in ce fel sunt piesele si alte alea.... nu avea nici macar renault'ul din 2002....



                              Postat în original de rZvBooM Vezi post
                              Ca ulei de motor, iti recomand liqui molly, 10w40
                              Uleiul ATF il iei de la orice magazin de piese auto.
                              Referitor la arcuri, daca vrei iti dau eu arcurile mele, sunt FK, tot rosii, dar sunt mai inalte

                              Presupun ca te numesti Razvan ....sau poate gresesc....
                              Ms de indicatiile cu uleiurile, asa am sa fac ,sper ca in bucurestiul asta mare sa gasesc ce imi trebuie...
                              Insa nu inteleg ceva: uleiuri bune gen' edge castrol magnetic chestii dastea asa mai acatarii nu gasesti in supermarket'uri.....dar le gasesti la benzinarii cu pret de inebunesti....
                              Nu mai tin minte pe ce site am gasit castrol dar nu mai stiu de care la 4L cu doar 75 sau 85 lei .... iti dai seama ca in supermarket sau benzinarii fara 130-150 lei nu il iei....

                              In legatura cu arcurile.... eu sunt din bucuresti ...si nu stiu ce sa zic, la ursu meu par a fi rosii si pe fata si pe spate....si ma tot gandesc ce sa fac....ca e coborata....gen STREET ... frumoasa e, da bine pe strada si la condus....dar cand apare pe shosea renumitele gropi sau gropane... atunci iti cam vine sa plangi...de mila ursului cu baia de ulei joasa ... cred ca intra un paket de tigari ....deci cum sa fac sa o inalt? ma andeam sa castig laroti , adica are pe 185/60/r15 ..... ma gandeam sa caut unele pe 16/17 ?!
                              Sau ar fi cel mai simplu niste arcuri normale? nici nu stiu de care sa iau si de la ce model ar fi mai bune.... :-??

                              E greu sa treci de la o masina la alta....am avut si masina din 2001-2004....dar nu am regretat nici una cum am regretat ursuletul.... va rog nu intrebati de ce.... ca nu am sa stiu sa raspund asa repede... parerea mea in acest moment ca are ceva al ei.... pana nu o speli...pana nu o cureti....pana nu ai tu grija de ea, pana nu te sui in ea, pana nu o conduci tu.... e greu sa explic....
                              Raman fara cuvinte....cand vad ca TOATA lumea minte...
                              Cel mai destept ....cedeaza primul....are altceva mai bun de facut...

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X