Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

BMW E39 520i

Adună
Acest topic este închis
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Multumesc Alin , printre modificari nu se mai preconizeaza nimic , deoarece am alte prioritati , raman doar la intretinerea ei 100% ( sa am curaj sa plec oricand la drum lung cu masina si fara sa bata sau sa troncane ceva la ea ).
    De cateva saptamani am dat de o problema :
    Ventilatorul de la AC a ramas blocat , deoarece eu nu am putut da drumul la climatronic si iarna , asa cum prevede manualul de instructiuni cum mi-au zis multi alti colegi , macar 10 minute sa mearga pe aerul conditionat si uite ca am dat de probleme.
    Mai adaug si pierderi de lichid de racire la vasul de expansiune al radiatorului care nu se poate lipi dar l-am gasit cu 300 lei cu tot cu manopera .
    Deci , de bagat bani sunt de bagat dar le fac treptat.

    Comentariu


    • Sa mai reimprosapatam putin subiectul.
      Schimbat ulei+filtru ulei+filtru aer .
      In curand trebuie sa schimb bucsile pe spate .

      Comentariu


      • Frumos exemplar.
        Spor la intretinere si upgrade-uri in continuare.

        Sunt si eu fan al seriei 5, dar E 34.
        Idealul fiind Alpina B10 Biturbo.
        Renault 25 Turbo-DX 1990

        Renault 21 GTS Symphonie 1991

        Volvo 240 Dl 1986

        "I am easily satisfied with the bery best" Winston Churchill

        Comentariu


        • Multumesc ,

          Deocamdata am ramas la intretinerea "batranei doamne" :
          1. Arcuri spate noi - cedarea unui din ele , original de altfel , m-a facut sa le schimb pe amandoua.
          2. Brat spate superior- datorita utilizarii masinii cu defectiunea de mai sus, a cedat si bucsa din brat , ceea ce m-a facut sa inlocuiesc bratul cu bucsa respectiva.

          Ce urmeaza ?
          Probabil inlocuire LCM cit si radiator , cam atat pentru moment .

          Comentariu


          • Spor la intretinere si kilometrii, in continuare.
            Renault 25 Turbo-DX 1990

            Renault 21 GTS Symphonie 1991

            Volvo 240 Dl 1986

            "I am easily satisfied with the bery best" Winston Churchill

            Comentariu


            • Pe data de 1.04.2014 ( nu este pacaleala ) a fost schimbat radiatorul ( din 2010 de cand am achizitionat masina avea pierderi ) cit si cureaua de alternator si pompa de apa care era crapata ( valoarea curelei fiind de 85 lei ) .
              Toate piesele sunt noi si in garantie.
              Valoarea totala , inclusiv lichid de racire ( 15 lei /litru ) si manopera , este de 610 lei.

              Comentariu


              • Vandut.
                Subiect inchis.

                Comentariu

                Procesare...
                X