Pagina 1 din 7 123 ... UltimulUltimul
Rezultate 1 la 15 din 98
Like Tree22Likes

Audi A4 B5 - 1995

Aceasta este o discutie despre Audi A4 B5 - 1995 in cadrul Audi forum, parte din categoria Masina mea; Salut fratilor. E vorba de un AUDI A4 – B5 din 1995 cumparat in 06.2008 cu urmatoarele dotari din fabrica: ...

  1. #1
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    22.07.2011
    Locație
    Dr. Tr. Severin
    Vârstă
    33
    Postări
    64

    Cool Audi A4 B5 - 1995

    Salut fratilor.

    E vorba de un AUDI A4 – B5 din 1995 cumparat in 06.2008 cu urmatoarele dotari din fabrica:
    motor – 1.9 tdi – 66kw / 90 cp – cod motor 1z
    cutie de viteze – hidramata – 4 trepte
    2 x geamuri electirce
    oglinzile electirce
    trapa electrica
    computer de bord
    incalzire in scaune
    proiectoare
    alarma
    inchidere centralizata
    2 x airbag
    abs
    jante pe 15 (aliaj si tabla)
    cotiera spate
    sac de schi
    linie audio GAMA cu 4 dif NOKIA
    volan de piele
    plus cele standard


    Acum doi ani in august in lipsa de ocupatie si din cauza abuzului de caldura, am decis sa montez climatronic, cu gandul ca e usor, fara a ma documenta in prealabil.
    Si asa a inceput „lupta” cu documentatia, demontatul si montatul climatronicului…… dupa ce am dezmembrat 2 masini, a mea pt a monta clima si cea din dezmembrari pt a scoate clima.
    Dar din pacate de la cea din dezmembrari nu m-am putut alege decat cu radiatorul ce AC din bord, cablurile si motorasele, restul tubulaturii fiind distrusa de cel care a demontat inaintea mea.
    Apoi problema cu conductele de la clima (a trebuit sa le inadesc), cu fulia mare de la motor ( nu am putut desface un umbus si am stircat capul, dupa 3 randuri de suduri de suruburi dintre care ultima data am sudat surubul de imbus si am insistat prea mult cu aftul si a curs zgura si s-a sudat si fulia de surub si imbus =)))….de radeam pe langa masina ca prostu ))), apoi cu montarea instaltie, releelor, senzorilor etc)
    In total vreo 3 sapt de munca )) dar a meritat efortul


    Pana la inceputul lui 2010, toti bani ii bagasem in golf, dorind sa-l modific pe acela, golful fiind cea dea doua masina pe care o detin din 08.2006 care si ea la randul ei a suferti foarte multe modificari, asa pe scurt : faruri angel eyes ( un far cu angel galben unu alb, gen „ceacar”) cu lupa pe faza scurta, xenoane, folie geamuri lumar omologata, grila fara semn, jante rial pe 15, stroboscoape in bara, blitzuri in faruri in locul proiectoarelelor, linie audio Panasonic, computer de bord, jantele au fost vopsite, iar piesa de rezistenta:masini a fost vopsita albastru perlat.


    La inceputul anului 2010 am gasit pe net o oferta ce nu puteam sa o refuz: faruri angel eyes cu lupa pe faza scurta, xenoane, 4 releuri pt eroare de bec ars pt xenon, triple clare si grila capota fara semn (cromata) totul la 300€. Bine inteles ca nu am putut sa o ratez si le-am cumparat, dupa care m-am apucat sa le montez. Am montat triplele, am vopsit grila negru apoi am montato, a urmat farurile si xenoanele.
    Masina arata asa

    CAPITOLUL V
    In 2010, de pasti, am mai gasit o oferta ce nu puteam sa o refuz: jeante BBS pe 17, cu tot cu cauciucuri la 300 de euro


    Dupa ceva timp dupa ce am adus masina in tara a inceput sa-mi faca „figuri” cutia de viteza, nu-mi mergea decat in 3 trepte, pe a 4 nu o mai dadea decat foarte rar, am reusit sa o fac, avea un senzor dus, dupa vreo 4 luni iar s-a stricat senzorul ala si l-am schimbat iar.
    Si la sfarsitul anului 2009 am dat de dracu, s-a stricat cutia automata de tot iar reparatia ma costa foarte mult si nu avea rost investitia

    Si am continuat sa merg asa cu ea.
    Si asa a inceput „cearta” cu tata sa cumparam cutie manuala in locul celei hidramate si sa o schimbam, dupa ce i-am explicat ce ne trebuie in plus si pe la ce suma ajunge investitia a zis „ca nu se merita si sa cumparam una tot hidramata”.
    Pana la urma am reusit sa-l conving pe tata ca nu are rost sa cumparam o cutie la mana a 2, pt ca nu poti stii cat te tine sau daca e buna.
    L-am convins sa luam alta masina intreaga/lovita cu volan pe stanga/dreapta nu conta, dar cu urmatoarele optiuni care ma interesau, motor de 1.9 – 81kw/110cp sau mai mare ( ca sa am ce modifica ca motorul meu nu putea fi nici cipuit nici remapat), cutie manuala, climatronic, restul optiunilor nu contau, cat mai multe cu ata mai ieftin.



    Dupa vreo 3-4 luni de cautari pe net urmate de negocieri, am gasit una la mine in judet, intr-un sat la niste „romani” cu urmatoarele caracteristici:
    AUDI A4 – B5 din 1997 – volan pe dreapta
    motor – 1.9 tdi – 81kw/110cp – cod motor AFN
    cutie de viteze manuala – 5+1 trepte
    2 x geamuri electirce
    oglinzile electirce
    alarma
    inchidere centralizata
    1 x airbag ( al pasagerului „l-a papat scania”)
    abs
    jante pe 15 aliaj – 5 bucati
    cotiera spate
    lampi pt citit pe stalpi din spate
    parasolare iluminate
    climatronic
    volan de piele
    plus cele standard

    Si am cumparato, nu am mai stat pe ganduri, deoarece imi convedea pretul si in plus avea si tot ce-mi lipsea mie.



    La 3 saptamani dupa achizitionarea masini cu „inima de tigan” am trecut la „operatie” dupa vreo 10 zile de munca lejera de la ora 17 la 21-22 masina arata cam asa.
    Din pacata nu am facut prea multe poza ca am uitat, dar cand o sa ma apuc iar de ea, o sa-i fac poza cam in fiecare zi (sper sa nu uit iar).
    Dupa ce am terminat cu cea de anglia a urmat a mea, aceiasi operatie.
    Cand au fost ambele masini desfacute complet, a inceptu „marea unire” a optiunilor (fire, mufe, relee, sigurante etc) din 2 instalatii electrice am facut una buna (matisata mai bine ca cei de la audi) si una „nebuna”. Aici nu pot descrie „lupta” mea cu firele, cele de la motor au fost scurtate cu 1m, iar cele din interior lungite cu 1m – 1,5m, dar a meritat munca, oboseala si mainile distruse.
    Spre mirarea mea cat si a „spectatorilor” toate merg perfect, cu exceptia climatronicului care merge invers, adica, daca vreau caldura, trebuie sa dau pe LO, iar daca vreau frig trebuie sa dau pe HI : )))
    Toata munca a durat 2 luni jumate, dar am lucrat numai dupa ce am terminat programul la locul de munca adica de la 17 pana la 23/24, iar in unele zile am tras si chiulu

    Dupa ce am terminat cu masina arata cam asa



    In 2010, luna august, primesc un telefon de la un prieten de familie care se ocupa de cumparari si vanzari de masini si imi face o propunere de o afacere de vreo 400€ avantaj eu.
    Tipu gasese un audi ca al meu, la arad, care era modificat, m-a sunat mi-a zis sa ma duc la el, si mi-a zis:
    “ uite vreau sa iau masina asta ca e la bani buni, dar vreau sa o aduc la forma standard, ma ajuti?”
    Eu: “cum sa te ajunt?”
    El: “poi eu iti dau tie toate modificarile si tu-mi dai inapoi oroginalele de cealalta masina”
    Eu: “da, vreau, dar nu am bani, ca nu stiu cum sa fac”
    SI APOI DA BOMBA DIN EL : “POI EU ITI IAU TIE BANI??? NU ESTI NORMAL.”
    In momentul ala am crezut ca fac infart, daca ma duceam la doctor dadem tensiometru peste cap, nu mai aveau ai gradatii.

    Si m-am ales cu urmatoarele piese:
    Scaune sport
    Grila fara semn cu tot cu incuietoare pt grila
    Semnalizari negre
    Pragarele
    Bara spate
    Suspensie sport ( 4 arcuri rosi, telescoapele fata galbele iar cele de pe spate albastre (un telescop era curs)).

    Ceea ce am primit cu ce aveam dinainte:
    Grila – 50€ - okazii
    Faruri – 130€ - okazii
    Xenon – 50€ - okazii
    Jeante – 300€
    Remapare – 150€ - arad
    Triple clare – 100 € - okazii
    Triple pe leduri – 180 € - okazii


    Dupa ce m-am vazut cu cele de mai sus in brate, am inceput sa caut tot netul dupa restu pieselor pt a temina masina. Si asa am inceput sa gasesc piese si sa le cumpar.
    Eleron portagaj – 150 lei – fk
    Eleron luneta – 200 lei - fk
    Frana de mana din piele – 100 lei - dez
    Cotiera – 150 lei - dez
    Bara stabilizatoare – 250 lei - fk
    Bara fata – 150 euro - okazii
    Toate becurile din interior si exterior pe leduri – 200 lei - ovidiu89
    Telescoape spate – 60 euro - fk
    Inele cromate pt ceasuri – 120 lei - fk
    Kit cu un singur stergator – 50 lei - fk
    Ceas suplimentar temperatura evacuare – 25 euro - fk
    Ceas suplimentar Oil pressure - 25 euro - fk
    Ceas suplimentar presiune turbo – 25 euro – fk
    Suport ceasuri suplimentare costum made – 30 euro
    Turbosuflanta de 2.7 audi – 300 euro – dez (garantie)
    2 setru proiectoare – 300 lei – okazii
    3 instalatii xenon – 650 lei – okazii
    Set distantiere roti (F-15mm, S-25mm) = 100 euro - okazii
    Geamuri electrice spate – 500 lei

    Asta fiind tot ceea ce am cumparat pana acum


    Saptamana asta urmeaza sa-mi vina urmatoarele produse:
    radiator ulei - germania
    furtune racitor ulei - germania
    intercooler - germania
    blow pop off - germania
    boost – controller - germania
    Lambo doors - germania
    Banda termo-izolanta - germania
    Furtun de silicon pt intercooler - germania
    Plus alte pisese pe care nu le dezvaluii momentat, nu-s cine stie ce, dar au rolul lor.

    Cand o sa am toate acestea cumparate, o sa ma apuc sa o fac, pana atunci astep sa fac bani

  2. #2
    Super Moderator Array
    Data înscrierii
    28.02.2011
    Locație
    Craiova
    Vârstă
    40
    Postări
    1.690
    Blog Entries
    1

    Implicit

    Bine ai venit!
    Foarte multa munca , foarte multe finante si totusi ai reusit .
    Greul a trecut , ramane doar rabdare si finantele care raman de rezolvat.
    P.S.: Poze cu masina?

  3. #3
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    22.07.2011
    Locație
    Dr. Tr. Severin
    Vârstă
    33
    Postări
    64

    Implicit

    ms, pozele sunt la incarcat, dupa ce se incarca o sa postez si toata istoria "modificarilor" ....... ca sa fiu si aici la zi cu prezentarea

    p.s. multumesc de invitatie

  4. #4
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.333

    Implicit

    Bine ai venit florine, asteptam pozele.

  5. #5
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    22.07.2011
    Locație
    Dr. Tr. Severin
    Vârstă
    33
    Postări
    64

    Implicit

    17.02.2011
    de azi a inceput lupta cu audi....
    bara fata + spate , aripile fata, faruri, aparatori de noroi, toate au fost date jos
    s-a golit apa din intalatia de racire si uleiu din motor

    20-02-11
    astazi am terminat cu suspensia pe spate la masina, dar nu am facut poza
    am ridicat masina pe caprea pt ca urmeaza sa-i montez racitorul de ulei si intercolerul si trebuie schimbate urmatoarele:
    - kit distributie
    - curea alternator
    - curea compresor
    - garniturile de la capacul motor si baia de ulei
    - filtru de ulei
    - filtru de motorina
    - uleiul
    - burduful la planetara dreapta
    - suspensia sport

    am avut si activitati interioare ( aici am facut poze ) :
    - suport butoane model RS
    - pozitionarea butoanelor pt geamurile electrice spate ( masina nu a avut geamuri electirice pe spate si i-am montat eu)

    tot astazi mi-am comandat si 2 scaune de fata de AUDI A3 rabatabile.

    astazi a fost o zi grea.....
    - montat bara spate
    - montat distributie
    - schimbat garniturile la niste furtune de ulei si apa, pe unde aveam pierderi
    - montat bara stabilizatoare
    - suspensia sport pe fata
    - dat bandourile jos
    - schimbat burduf la planetara stanga


    in poze mai este si LAURENTIU "TUNING", baiatul care ma mai ajuta cand imi prind urechile si mascota garajului ))

    22-02-11

    astazi a mers treaba, am fost doar eu cu pisicu la garaj si nu ne-a stresat nimeni ))......
    revenim la baia de ulei, dupa vreo 40 de min de chiuiala, am reusit sa desfac si cel de al 20-lea surub, dar tont degeaba, baia nu iesea din cauza sorbului de care uitasem si de aici a urmata lupata cu extragera motoruli castigator din botul masinii, nu am reusit decat sa desfac toate surubaraiele de la motor si cutie, uramand ca maine sa scot motorul afara, daca am cu cine, am incercat si asta seara dar eu mi-am uitat muschii acasa iar pisicul nu putea de unul singur =))
    cu ocazia asta vad si starea kituli de ambreaji
    am coborat masina pe pamant si am vazand cum arata am inceput sa trec cu vederea ca de 2 zile nu se vede nici un progres.


    23-02-11
    astazi a fost o zi foarte agitata si cu multa munca, nici nu stiu cu ce sa incep............
    am dat motorul jos de pe masina, cutia de viteze si am constatat ca trebuie schimbat kitul de ambreaji, prieteni ma sfatuies sa iau un kit sport, are cineve vreo idee cat ma costa si de unde sa-l cumpart?
    am dat scaunele de fata jos.
    am tras firele pt statie + tub de bass + resturiii din astea
    m-a sunat tipul cu scaunele si maine o sa primesc si scaunele rabatbile de audi a3, o sa le fac poza si o sa le postez aici

    p.s. am avut o armata de oameni la munca, grasu hfv ( Gangstah ), jan, catalin ( chioru zburator ), laurentiu ( tuning), cosmin ( patronu' )

    astazi 24.02.2011:
    1 - era sa ma bata Gangstah, ca nu cumparai tot ce trebuie
    2 - imi venira scaunele de a3, rabatabile, avusai parte si de o surpriza-n ele, o cutie de "durex", sunt jegoase in ultimul hal si nu se potrivesc la sine, o sa trebuieasca sa scumb mecanismul de pe scaunele astea pe ale mele
    3 - desfacut toate anexele de pe motor si spalat motorul si cutia cu motorina, am luat grosul ca maine la spalatorie sa se faca luna
    4 - cumparat kit de ambreaji nou "LUK", fostul kit tot "LUK" era, si se prezinta in stare buna, urmeaza ca maine sa masor grosimea ferodourilor, sa vad diferenta
    5 - facut cutia pt muzica, facuta de Gangstah, el e specialistul nostru pe AUDIO

    p.s. iar am fost o echipa buna: grasu hfv ( Gangstah ), jan, catalin ( chioru zburator ), alin (alg)

    astazi 26.02.2011:
    1 - scos scaunele din interior
    2 - scos mocheta din interior
    3 - trase fierele de la sistemul audio ( usi fata, spate etajera luneta, tub de bass)
    4 - pus burete pe etajera spate, pt a nu vibra
    5 - montare geamuri electrice spate
    6 - defacut tot motorul, anexa cu aneva si asteapta ziua de maine pt a desface si piesele de pe anexe
    6' - in ciuda celor 330.000 km blocul si pistoanele arata super bine

    p.s. multumesc lu Gangstah ca ma ajuta mai mult decat ma asteptam si in special sotiei lui ca-l lasa sa-si piarda timpul cu mine

    astazi (28.02.2011) progrese vizibile nu au fost, dar s-au facut mai mult decat ne propusasem pe ziua de astazi:
    - am vb pt toate piesele ce-mi trebuie pt a face motorul, inclusiv toate garniturile si oringurile
    - am lucrat la ceea ce iubesc eu cel mai mult, ci anume la instalatia electrica, am tras toate firele pe pozitii, de la motorase la butoane, mai trebuie decat conectate intre ele
    - am spalat toate anexele de pe motor cu motorina, ramanand pt data viitoare blocul motor si chiuloasa (dupa ce polisez supapele si fac scaunele de supape)

    p.s. omu de baza la acest proiect se dovedeste a fi Gangstah, sper ca pe viitor sa se simta si cei care se bateau cu pumni-n piept ca o sa ajute.

    astazi (02.03.2011)
    - polisat supape si facut scaunele la supape
    - facut adaptoarele pt boxele de fata
    - verificat cotele la arborele cotit si sunt perfecte
    - prinsa pedala de acceleratie, pt ca o rupsasem cand am scos mocheta
    - spalat chiuloasa
    - mi-au sosit toate piesele pt motor, toate sunt de la VICTOR REINZ
    - am inceput ansamblarea motorului
    - am fost la "vecini" sarbi si am cumparat kit de reparatii de fibra de sticla
    - am fost la caras-severin si am luat fetele de usi, volan schimbator, etc.

    p.s. poze nu am facut pt ca nu am ptrea stat pe la garaji.


    04.03.2011.
    - cumparat actuatoare pt usile din spate;
    - ansamblata toata chiuloasa
    - ansamblat tot motorul, mai sunt de montata annexele pe motor
    - facut "tunurile" pt fetele de usi

    eu nu am facut poze multe, dar a postat "Gangstah" pozele facute de el

    un progres fantastic de mare, datorita prietenilor prezenti la garaji

    05.03.2011
    - montata anexele pe blocul motor
    - cuplat cutia de blocul motor

    p.s. ca numar de operatiuni sunt putine, dar progreul este mare, tinanad cont ca am lucrat de unu singur

    06.03.2011
    - finisat "tunurile" de usi
    - montat chiulasa pe bloc
    - montat restul anexelor pe motor
    - "bagat caluti la locul lor" = pun motorul pe pozitie


    un progres fantastic de mare, datorita prietenilor prezenti la garaji: grasu, jan, cosmin, si mai ales edi alias omu macara =)))

    toata ziua de azi (07.03.2011) ne-am luptat cu niste suruburi si nu "tunurile" de pe fetele de usi

    08.03.2011
    - am prin cutia si motorul pe suporti si jug
    - am fixat timoneria
    - am prins planetarele de cutie
    - am mai prins mici "acareturi" pe la motor

    p.s. scriu in fiecare zi ceea ce fac, pt a sti lumea ca in fiecare zi muncesc cat pot, singur sau impreuna cu prieteni


    10.03.2011
    - montat admisia
    - montat evacuarea
    - montat turbina (din pacate pe cea veche, cea noua urmand a fi montata la PILOT)
    - aranjat cate putin prin portbagaji
    - cea mai mare munca a fost depusa de Gangstah si Laurentiu finisand la "tunurile" de pe fetele de usi si cu aceasta ocazie tin sa le si multumesc ca-mi sunt alaturi.....

    p.s. ma gandesc ca alatruri de data sa mai trec si ora la care am ajuns la garaj si la ce ora plec, vreau o parere din partea dumneavoastra

    asta seara ( 11.03.2011 ) am tras super tare intr-un timp relativ foarte scurt de la 19 la 22.30,
    - Gangstah si Laurentiu au finisat la "tunuri"
    - Florin (eu), Jan si Cosmin (doar a pus distributia) am lucrat la motor, daca aveam antigel si vreo 2 ore in plus de munca cred ca porneam motorul, dar nici maine nu e prea tarziu si sper din tot sufletul sa-l pornim

    p.s. daca nu o pornesc maine, luni sigur o sa o pornesc, nu pot mai repede pt ca ma asteapta un majorat de vreo 2 zile ))

    12.03.2011
    - ansamblat tot motorul
    - incercat sa-l pornesc dar nu am reusit
    - am terminat cu "tunurile" mai trebuie imbracata fata de use in piele

    ASTAZI 13.03.2011, CEL MAI MARE PROGRES PANA LA ORA ACTUALA.
    - dupa cateva (6-7) incercarii am pornit motorul
    - am aerisit franele si ambreajul
    - motorul merge super bine....il iubesc )
    p.s. cine zicea ca 13 e zi cu ghinion


    14.03.2011 - prima zi de concediu ))
    - am cumparat cele 2 difuzoare ce formeaza subwooferul
    - am cuparat palul pt cutia de subwooferul
    - am scos masina din garaj
    - am facut orine in trusele de chei si in garaj
    - am vorbit sa fac cutia de subwooferul
    - am vorbit sa sablez jantele
    - am vorbit de aparat de sudura pe sarma

    astazi (15.03.2011)
    - am schimbat jantele la golf, le-am pus pe cele de aliaj,
    - am dat jos cauciucurile de pe jantele de aliaji, cele de audi (bbs 17")
    - am dus jantele la sablat,
    - m-am apucat de montat sistemul de lambo doors
    - am facut rost de lupe sa pun si pe faza lunga si dupa parerea mea, cel mai important e ca m-am razgandit si scot "angel eyes" si o sa ramana farul simplu, negru si cu 2 lupe

    p.s. se pare ca nu asa usor cum credeam toti, asa cum se prezentau pe youtobe, este mult mai mult de munca si speram sa ne iasa bine.... dumnezeu cu mila ))

    astazi (16.03.2011)
    - montata filtru de aer (original)
    - legate vacumurile
    - pregatirea stalpilor si usilor pt sistemul lambo
    - astuparea bandourilor cu fibra de sticla
    - am sablat jantele
    - am facut distantiere la jante

    unele din aceste realizari nu puteau fi facute fara ajutorul lui grasu (Gangstah) caruia ii multumesc inca o data pt ca ma ajuta si-mi ridica moralul in zilele mai grele ca cea de astazi de exemplu.

    19.03.2011, incep sa mearga lucrurile mai bine, la fiecare surub strans, fiecare piulita pusa se vede progresul, cu toate ca am inceput saptamana greu cu multe piedici acum am inceput sa avansam vizibil, la partea frontala nu mai avem mult si este gata.
    - pozitionat racitorul de ulei
    - am pregatit pt maine locul pt a monta intercoolerul
    - am taiat bara de fata pt a monta intercoolerul
    - am lucrat la portbagaj, pt prinderea eleronului si a lampii de numar de inmatriculare (model sua)
    - demonatat intercooler cel vechi si instalatia de racire

    20.03.2011... o zi lunga....
    astazi nu am facut decat suportul la intercooler si am montat intercolerul, acum masina fiind gata de a fi dusa la "modelat" traseul de tevi de la intrercooler la turbo, maine o sa fac si asta pt ca asta seara am vb cu baieti de la inox, sper sa aiba timp sa mi-o si faca cat mai repede posibil

  6. #6
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    22.07.2011
    Locație
    Dr. Tr. Severin
    Vârstă
    33
    Postări
    64

    Implicit

    21-03-11
    azinoapte de la 12 pana la 4 am cautat pe youtube cum sa montez toate "prostiile" mele, ceasurile suplimentare, boost controller, bloow off valv, etc
    de dimineata eram foarte pornit pe treaba, m-am trezit la 8 si am plecat repede la baieti cu care am vorbit sa fac conducetele de la turbina-intercooler-admisie, cand am ajuns acolo am avut parte de o mare neplacere, baieti spunandu-mi ca nu ma pot ajuta deoarece nu au masina care sa indoaie inoxul si m-au trimis la altcineva. Am vb cu el, a venit s-a uitat si mi-a zis, acelas lucru nu are masina speciala, dar incerca sa vad ce poate face, dar se face foarte greu si bla bla bla a plecat fara sa-mi dea un raspuns categoric, DA sau NU. Am plecat la altcineva sa ma interesez, asta nici macar nu lucra cu inoxul. Intr-un final imi da cineva o idee " cumpara coturi de inox la 90 si teava separat si te duci la X si el sudeaza el, dat dupa sudura trebuie slefuite, aduse la drept si apoi polisate sa nu se vada sudura. Zis si facut, dadui 2-3 telefoane si gasi si cot si teava , cot la 90 de grade = 6 € fara tva (imi trebuia 5-6 bucati), iar teava de 6m = 11 € fara tv, plus mana de lucru, plus furtunele de silicon, plus colierele = 600-700 lei.
    asa ca m-am decis, dupa ce am alergat vreo 100 de km, intr-un oras care are diametru de 10km, m-am decis sa fac la cei de la pilot - pitesti, cei de acolo spunandu-mi ca tubulatura ma costa intre 300-600 de lei cu manopera si montaj
    una peste alta, tentativa mea de a face locul de nr de pe portbagaj in stil american a esuat pt ca de 2 zile fibra nu se mai intareste, probabil din cauza frigului si am luat hotararea ca o sa-l stric si o sa-l refac cu tabla sudata.

    deci dupa 100km si 3tone de nervi m-am hotarat sa merg acasa si sa stau linist, sa ma relaxez ca nu mai aveam puterea nici sa mai injur

    22.03.2011 o zi foarte insorita, dar din pacata am lucrat in garaj si a fost cam racoare, mi-a fost ciuda ca nu am putut lucra la soare dar si asa am facut destule
    - am gasit pozitia pt racitorul de ulei si l-am montat definitiv
    - am prin vasul de expansiune
    - am mai strans niste "table" pe la motor
    - am dat jos suportul de la intercoolerul cel vechi, acolo o sa montez altceva
    - cel mai important este ca am facut cutia pt tubul de bas, este gata in proportie de 80% restul urmad sa fie facuta cand vine gangstah din deplasare, pt ca el se ocupa de audio,

    p.s. poze nu am apucat sa fac pt ca a trebuit sa duc "tamplarul" acasa si nu m-am mai intors la garaj

    23.03.2011 si azi a fost destul de cald afara, dar tot inauntru am lucrat la masina
    - am legat intre le intercooleru-turbina-admise
    - am tras instalatia electrica de afara inauntru (am tras firele de la proiectoare si niste gadgeturi
    - am facut un suport pt un gadget
    - am demontat stergatoarele pt a montat bratul pt un singur stergator, dar m-am enervat ca nu s-a potrivit si am plecat acasa tare dezamagit

    p.s. stergatorul a fost luat de la FK AUTOMOTIVE si nu este dedicat precum spuneau ei, ci este universal, deci trebuie modificat si aici o multime de suporti si adaptarii, in concluzie sa nu cumparati de la FK AUTOMITIVE, e a treia oara cand imi iau teapa (prima data m-au taxat suplimentar la transport, a doua oara nu mi-au trimis un ceas, l-am primit peste 3 zile, iar acum este a treia oara..... toate acestea mi s-au intamplat in cadrul unei singure comenzi

    azi 24.03.2011
    - am montat si cealalta balama de la lambo
    - am facut oridine-n chei si in piese (asta da, asta nu ) )
    - am scos masina din garaj
    - am aerisit franele
    - am dus masina la "croitor"
    masina s-a comportat frumos la primul drum, 3-4km. poze nu am facut, dar o sa-i fac maine dupa ce termina "croitorul", el se lauda ca pana la 12 e gata, sa dea dumnezeu, ..............

    azi (25.03.2011), asa cum au zis si "coritorii", masina fost "croita" pana la ora 12, dupa care am dus masina inapoi la garaj, iar apoi am inceput sa sun lumea
    - am sunat la caransebesi pt fetele de usi, sa le imbrac in piele, dupa ce am vb cu el, am si plecat sa le duc pt ca nu mai aveam ce face la masina
    - am sunat la PILOT - PITESTI sa-mi fac programare pt evacuare, turbo si admisie, dar a ramas sa revin cu un telefon luni dimineata
    - am sunat la craiova, la tipul care se ocupa cu exteriorul ( bara fata, evazari, bad boy etc)
    - am sunat si am vb de platforma ca sa duc masina pe platforma pana acolo (o sa o leg de golf)
    - am sunat si la arad si am vb cu RedFighter ( luci ) si l-am intrebat daca dupa ce termin cu pitestiul, daca pot sa ma duc sa refacem softul la masina

    si asa am stat toata ziua de la ora 2 pana pe la 5-6 pe telefoane si am vb cu toti cei care au de lucru la masina

    astazi ( 27.03.2011 )
    - am chituit si finisat bandourile, aripile si manerul la usile de pe spate, au fost facute mai mult manual, decat electric

    astazi (28.03.2011) am fost la craiova si am vorbit despre exterior cu baiatul si am dus pragarele sa le mai intareasca putin si capacul la portbagaj pt a fixa definitv eleronul si suportul de numar
    am facut programarea la pilot pt miercuri dimineata, iar acolo este de facut schimbat turbina, evacuare si admisia de facut, au zis ca pana vineri este gata, dureaza cam mult, trebuie sa fac 2 drumuri, dar "arta cere sacrificii"
    am vorbit si cu "tamplarul" si astazi terminam si cutia muzicala, o sa plec pe la 5 la el sa ne apucam de treaba.

    cam atat pe ziua de astazi....

    30.03.2011
    dupa cum bine stiti, am fost la pitesti la pilot power tuning (acum o saptamana vb cu un prieten si ne prosteam zicand "chilot pover tunning" si sa stitii ca-s merita pe deplin vorbele spune de noi)
    am ajuns dimineata la ora 8 conform programarii, eram foarte entuziasmat si nerebdator sa se apuce baieti de treaba, de afara totul parea OK si dupa cum toata lumea ii recomanda, ne asteptam sa fie precum laudele (am zis "ne asteptam" pt ca a fost cu mine jan si adelin, doi prieteni), in fine, a deschis usa la hala si am bagat masina inauntru.......din primele 10 min am inceput sa ma enervez......
    "sculele celor de la chilot pover tunning":
    - aparat de sudura pe sarma
    - aparat de indoit teava
    - set chei de racile - aveau nevoie
    - set chei fixe/inelare - descompletat
    - o trusa de imbusuri, torsuri
    - 2 elevatoare
    - 2 fainare (unu mic, unul mare)
    - o freza
    aici se termina lista sculelor
    P.S. NU EXAGEREZ DELOC

    bupa ce s-au batut cu pumnul in piept ca ei fac din rahat bici si mai si pocneste, am avut parte de o dezamagire maxima, nu au fost capabili sa-mi monteze turbina pt ca nu au avut flanse, din toti strungarii pe care-i cunostea nu a putut/vrut sa o faca nimeni, ramanand sa ma intorc la severin si sa o fac acolo, vorbisem deja cu 2 strungarii si amandoi au zis ca ma ajuta, dar intr-n final am gasit pe cineva in craiova care a zis ca ne ajuta, dar maine dimineata,
    bine inteles ca nu puteam sa fac flansea fara sa am masina cu mine, deci am adus masina inapoi acasa, pt a face flansea.
    p.s cam atat si cu admisia

    s-au apucat de admisie si normal ca nu puteau sa o faca fara sa comenteze, ca nu pot aia, ca nu fac pe aia, ca senzorul ca mufa, ca coturile, fiecare cm pt ei rau problema, asa ca m-am enervat cu jan, am pus mana pe scule si am trecut la treaba, prima operatiune taiat o condcta de al admisie la intercoler, cand ne pregateam sa o prindem in furtun de silicon cu colier, a venit seful lor si m-a tras de o parte si mi-a zis, "mi-ati demonstrat ce stiti, dar acum lasatii sa-ti faca ei treaba" si am replicat, "poi daca ei ai nu pot,ai nu merge, ce fac aici , stau sa ma rog de voi sa va dau bani, dati-ne materiale si facem noi, daca voi sunteti incapabili" "va dau cuvantul meu ca m-ati dezamagit la maxim, nu este posibil sa va dau eu voua solutii si explicatii" dupa cateva discutii cu ei s-au apucat putin de treaba, dar nu mult pt ca le venise alta programare, dupa ce au teminat-o au reveit la adminse, bine inteles ca dupa vreo 30 de min - VERDICT - nu putea sa facem admisia ca ne trebuie o piesa facuta la strung.
    p.s cam atat si cu admisia

    apoi s-au apucat de evacaure, bineinteles ca nu se putea fara discutii, "ca nu putem face nimic pana nu prindem turbina, ca sa plecam de acolo cu teava" "ca cum sa ne apucam de la spate, ca nu puteam ca nu stim cum vine toba si leatura" cum sa ne apucam de la mijloc ca nu avem de ce ne lega si asa au tinut-o toata ziua.....in bataie de joc, intru-un final se apucara si de evacuare, o taiara pe a mea, o datera jos, si iar discutii, "ma nea.... manatale pana acum te-ai apucat ca gaina din mijloc?" " ma nu, dar ne apucam acum...." PE TOATA ZIUA AM AUZIT SI EU O VORBA CARE SA MA UNGA PE SUFLET..... si s-au apucat de treaba, au tras teava de la mijlocul masini(de la frana de mana in spate) pana la punte, au prin toba finala si au tras un traseu, pana pe partea dreapta (pasager)
    p.s. cam atat si cu evacuare

    la ora 5 cand s-a terminat programul am ramas cu jumatate de evacuare facuta (sa zicem ca e jumate) si am urcat masina pe platforma si am plecat la severin cu 100000002165146846535 de nervi si incepand sa dau la telefoane pt a gasii pe cineva ca sa fac "aceea flansa minunata"

    P.S. DUPA CE O SA TERMIN CU EVACUARE LA A CEEA FIRMA VESTITA, RESPECTIV "CHILOT POVER TUNNING" O SA FAC UN TOPIC SPECIAL PT ACEA VESTITA FIRMA UNDE VA ASTEPT CU PERIPETIILE VOASTRE

    pfff ce zi grea si obositoare

    31-03-11
    intr-un final acasa.....am reusit sa fac acea flanse, la un strungar foarte bun si tot odata foarte calm....a durat foarte mult timp..de la ora 11:30 pana la 18:30..... a fost foarte mult de munca si foarte multe masuratori, verificarii, dar pana la urma totul a iesit super....MII DE MULTUMIRII LUI DOMN GIGI -UN STRUNGAR IN ADEVARATUL SENS AL CUVANTULUI, daca cineva vrea vreo piese "deosebita" el e omul potrivit.....

  7. #7
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    22.07.2011
    Locație
    Dr. Tr. Severin
    Vârstă
    33
    Postări
    64

    Implicit

    acum (01.04.2011 ora 01:30) am terminat de pus flansea pe galerie, am repozitionat elementele turbinei astfel incat sa putem lega ungerea, scurgerea, racirea si admisia ca la carte si nu in ultimul rand am fixat turbina la locul ei, singurul element neprins definitiv este scurgerea, asta urmand sa fie facuta la pilot astazi de dimineata.

    02-04-11
    cateva poze de la chilot pover tunning
    am terminat cu chilot pover tunning, dar bine inteles ca tot nu au facut tot ce treabuiea,
    1- nu au avut o reductie siliconita de la 45 la 57,
    2- nu au stiut sa lege boost controlu
    3- nu au stiut cum sa momteze cesul care indica prsiunea pe turbo
    4- plus multa nepricepere si lipsa de scule
    si lista aceasta poate continua, dar nu stiu cu ce sa incep

    dac nu stai pe capul lor nu fac nimic si mai mult de atat mai fac si experinente pe banii tai

    pe forum am postat niste discutii pe care le-am avut cu ei prin mailuri, pe care le-ati citit si voi, din acele mailuri rezultau niste preturi acceptabile, dar dupa ce isi termina treaba si trag linie ai un soc foarte mare......
    la mine pretul total la care m-a ajuns toata "operatiunea" este de 4000 lei, fara uzura masinii ca am facut 2 drumuri de pitesti cu platforma dupa mine, fara sa platesc platforma pt am luato de la un prieten......etc

    DECI SFATUL MEU,NU MAI LUCRATI CU PILOT POWER TUNING, PT CA SUNT NISTE NESERIOSII

    bine inteles ca nici ieri si nici azi nu am stat degeaba, ci din contra am lucrat la masina
    ieri am finalizat "cutia cu maimute", am mochetat-o, destul de mult de munca si multa migaleala, ca nu trebuia sa iasa cute sau alte din astea......

    azi (05.04.2011) am dat usile de fata jos, am curatat sudurile de la balamale, am vopsit tot stalpul cu grund gri, am pus si respectiv centrat usile, am taiat aripile fata pt a face loc sistemului lambo, dupa care am pus aripile pe masina,
    cam atat am facut in zilele astea, pt ca am inceput munca, (( gata cu concediu.......iar program de lucru la masina este de la 17 la 21....cam scurt dar incerc sa fac tot ce este posibil chiar si fara pauza ....

    01-05-11 weekendul acesta la Severin au fost zilele orasului, iar in cadrul lor, GROUND ZERO impreuna cu EMMA au organizat un corcur de CAR-AUDIO, deoarece hAUDI nu a fost gata, eu impreuna cu grasu cam cazut de comun acord sa punem tubul meu de bass pe masina lui si sa ne inscriem la concurs. Zis si facut, am trantin cu tubu la el in masian, l-a legat el si dai talpa la insciere
    Ne-am inscris de curiosi sa vedem cat iasa din "cutia cu maimute" si spre surprinderea noastra si a cel prezenti, uni dintre ei spunand chiar ca nu au mai vazut pana atunci o cutia conceputa asa ( va dati seama ca a crescut inima-n noi mai rau ca burete cand da de apa ))) ).
    La finalul concursului ne-am ales cu locul 2 (puteam mai sus, dar nu aputut cd-playerul, sarea CD ), iar ca puterea am reusit sa scoatem din "cutia cu maimute" 138 de dB

  8. #8
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    22.07.2011
    Locație
    Dr. Tr. Severin
    Vârstă
    33
    Postări
    64

    Implicit super, mega poze

    Super, mega poze
    Audi A4 B5 - 1995-1.jpg Audi A4 B5 - 1995-1-1-.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01424.jpg Audi A4 B5 - 1995-imag003.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01304.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01574.jpg Audi A4 B5 - 1995-imag004.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01699.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01579.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01308.jpg Audi A4 B5 - 1995-imag007.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01578.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01576.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01305.jpg Audi A4 B5 - 1995-imag005.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01306.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01577.jpg Audi A4 B5 - 1995-imag006.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01307.jpg Audi A4 B5 - 1995-dsc01572.jpg

  9. #9
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.333

    Implicit

    Deci sa inteleg ca nu ai motor de 1.9TDI si 90CP cum ai scris in primul post ci ai acuma motor de 1.9TDI cu 110CP fara resoftare?
    Sunt curios cum faci aripile fata ale masinii ca sa poti inchide acuma usile fata tip lambo.

  10. #10
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    22.07.2011
    Locație
    Dr. Tr. Severin
    Vârstă
    33
    Postări
    64

    Implicit

    poi scrie si in primul post ca am avut motor de 1.9 -90 de si l-am schimbat cu motor – 1.9 tdi – 81kw/110cp – cod motor AFN

    Dupa vreo 3-4 luni de cautari pe net urmate de negocieri, am gasit una la mine in judet, intr-un sat la niste „romani” cu urmatoarele caracteristici:
    AUDI A4 – B5 din 1997 – volan pe dreapta
    motor – 1.9 tdi – 81kw/110cp – cod motor AFN
    cutie de viteze manuala – 5+1 trepte
    2 x geamuri electirce
    oglinzile electirce
    alarma
    inchidere centralizata
    1 x airbag ( al pasagerului „l-a papat scania”)
    abs
    jante pe 15 aliaj – 5 bucati
    cotiera spate
    lampi pt citit pe stalpi din spate
    parasolare iluminate
    climatronic
    volan de piele
    plus cele standard

    Si am cumparat-o, nu am mai stat pe ganduri, deoarece imi convedea pretul si in plus avea si tot ce-mi lipsea mie.

  11. #11
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.333

    Implicit

    Cati CP ai scos din resoftare?

  12. #12
    Member Array
    Data înscrierii
    08.03.2011
    Locație
    Craiova
    Vârstă
    32
    Postări
    155

    Implicit

    Waw ce debandada ai in atelier,ai grija sa nu altoiesti trabant cu audi din greseala.

  13. #13
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    22.07.2011
    Locație
    Dr. Tr. Severin
    Vârstă
    33
    Postări
    64

    Implicit

    Citat Postat în original de PWR Vezi post
    Cati CP ai scos din resoftare?
    tipu care a facut resoftarea zicea ca pe la 135-140 de cai putere.......

    Citat Postat în original de Adina Vezi post
    Waw ce debandada ai in atelier,ai grija sa nu altoiesti trabant cu audi din greseala.
    nu conteaza "debandada din atelier" ci conteaza treaba care se face acolo.....

  14. #14
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    10.03.2011
    Locație
    Craiova, Romania
    Vârstă
    28
    Postări
    99

    Implicit

    Foarte frumos , vad ca treaba la caroseria sa facut in Craiova. Multumit de calitatea lucrarii cu fibra ??

    SLAMMED DACIA LOGAN
    STACE|WORKS ROMANIA

  15. #15
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    22.07.2011
    Locație
    Dr. Tr. Severin
    Vârstă
    33
    Postări
    64

    Implicit

    da, chiar sunt multumit a iesit bine, ii recomand pe baieti, dar acum sa vad cum reactioneaza in timp......


 
Pagina 1 din 7 123 ... UltimulUltimul

Taguri pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita postările proprii
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.3
Copyright © 2020 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este ora 15:15.