+ Răspuns la subiect
Rezultate 1 la 4 din 4

Cum sa ... citim codurile de eroare la Opel

Aceasta este o discutie despre Cum sa ... citim codurile de eroare la Opel in cadrul Zona tehnica Opel forum, parte din categoria Opel; Ce sunt codurile de eroare? Codurile de eroare recunosc problemele sau senzorii defecti la UEM (Unitatea de Management a Motorului ...

  1. #1
    Moderator cangri will become famous soon enough
    Data înscrierii
    22nd February 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    356

    Implicit Cum sa ... citim codurile de eroare la Opel

    Ce sunt codurile de eroare?

    Codurile de eroare recunosc problemele sau senzorii defecti la UEM (Unitatea de Management a Motorului ), care este un ECU (Electronic Control Unit).
    ECU se bazează pe senzorii de pe masina ta pentru a o face să funcționeze la performanța optimă . Când un senzori nu merg bine sau există o defecțiune cu motorul, ECU vede această problemă și stocheaza codul de eroare în memorie (NOTA: nu toate problemele sunt logate). Adesea lumina de avertizare ECU de pe placa de bord se poate aprinde, indicând că există o problemă.

    Toate ECU au coduri de eroare?

    In cazul în care motorul este cu injectie, atunci are nevoie de un ECU pentru a controla momentul injecției. Toate modelele Opel pe injectie au nevoie de ECU pentru a face acest lucru și, prin urmare, ele vor avea posibilitatea de a stoca coduri de eroare. În cazul în care motorul este pe un carburator, atunci nu are nici un ECU, prin urmare, nu exista coduri de eroare si deci nu pot fi citite.


    Cum citesc codurile de eroare?

    Există două modalități de a face acest lucru. Primul este de a utiliza TECH1 sau un cititor TECH2 care este un pic cam scump.. A doua opțiune este gratuit și puteți face acest lucru .... cu o agrafă pentru hârtie.

    Metoda agrafă face sa clipeasca lampa de avertizare ECU pe bord, iar voi citiți suma de flash-uri și pauze. Diagrama furnizata în acest articol vă spune ce cod de eroare.
    Agrada de hârtie este folosita pentru a conecta pini în conectorul ALDL. Acestea sunt de obicei colorate în albastru, și pot fi situate în mașină sau la motor, în funcție de modelul masinii si sistemul de alimentare.

    Nu conteaza daca motorul este pornit sau nu atunci când codurile sunt citite. De fapt, este benefic pentru a avea motorul pornit, deoarece pe unele ECU, în cazul în care nu vede motorul în funcțiune, se va produce un cod de eroare imediat și dă un cod de eroare înșelătoar.

    Vă rugăm să rețineți pe masini mai noi nu pot fi citite prin metoda agrafă. Va trebui să consulte un specialist sau cel mai apropiat dealer Opel.


    Cum aflu ce pini trebuie sa conectez?

    Dacă aveți Motronic sau sistem GM-Multec, atunci veți găsi un conector ALDL cu 10 pini. Pentru a citi codurile de eroare, conectati pinii A și B

    Daca este un sistem Simtec 56.0 sau 56.1 (de exemplu, motorul Ecotec), atunci veți găsi un conector ALDL cu 10 pini. Pentru a citi codurile de eroare care aveți nevoie pentru scurt pini A și B

    În cazul în care aveti Simtec 56.5 (de exemplu, motorul Ecotec), atunci veți găsi un conector ALDL 16 pini. Pentru a citi codurile de eroare trebuie să conectati pinii 5 și 6

    Pot strica ceva daca conectez pinii gresit?

    Da, este posibil, dar puțin probabil. Cele mai multe dintre ele sunt conexiuni 0V, dar există pini care sunt alimentati cu 12V in functie de mufa ADLD. Dacă sunteți în dubiu, nu o faceti! Verificați schemele.

    Unde pot găsi conectorul ALDL pe masina?

    Din nou, dacă aveți un sistem Motronic sau GM-Multec, atunci acestea sunt de obicei găsite în compartimentul motorului sau în interiorul cutiei. Uita-te pentru un conector cu 10 pini care este de obicei liber sau conectat la o mufa libera.

    Dacă aveți Simtec 56.0 sau 56.1 , apoi conectorul ALDL cu 10 pini poate fi, de asemenea, găsite în compartimentul motorului sau în interiorul cutiei.

    Dacă aveți un Simtec 56.5 , apoi conectorul ALDL cu 16 pini poate fi găsit în zona de cutiei sau sub frâna de mână sau sub umflatura în covorul de lângă scaunul pasagerului din față.

    Doar înainte de a începe, asigurați-vă că vă notați următoarele:

    * Dacă nu aveți unul, cumperati sau faceti rost un manual Haynes pentru masina ta , dacă veți găsi un defect și doriti să-l investigati.
    * Veți avea nevoie de o agrafa de hârtie și un pix și hârtie să notati codurile de eroare în care acestea apar.
    * Nu aveți nevoie sa porniti motorul, dar nu strica.
    * În cazul în care agrafa se introduce greșit, este puțin probabil să cauzati daune, dar verificați încă aveți conexiunile corecte, în primul rând.


    OK, am toate cele de mai sus? Apoi urmați pașii de mai jos


    Pasul1: Localizati mufa ADLD
    Pasul 2:Cu conectorul indreptat spre voi conectati cei doi pini
    Pasul 3:Suiti-va in masina porniti motorul si notati modul in care flash`uieste becul ECU


    Cum interpretam codurile GM-Multec si Motronic?

    Sistemul Motronic sau GM-Multec utilizeaza un cod de 2 cifre . Motorul nu trebuie să fie pornit la citirea codurilor, deși nu strica.

    Odată ce link-ul de sârmă este la locul lui și contactul este pus, lampa de avertizare ECU va începe să lumineze intermitent codurile (așteptați pentru pornirea inițială până verifica faptul că se aprind toate lămpile de avertizare). Fiecare cod de eroare se repetă de 3 ori și apoi se trece pe urmatorul (dacă există). După ce ajunge la sfârșitul listei , va începe din nou, oferindu-vă o multime de timp pentru a nota codurile (pe fiecare cod de eroare arătat, va exista o pauză înainte de a apărea pe următorul). Acesta va rula până când scoateti cheia din contact. Pentru a șterge codurile de eroare, pur și simplu scoateți bateria asteptati câteva minute și apoi reconectați.

    De exemplu, să spunem că s-a aprins un martor in bord și vruti să cititi ce cod de eroare a fost logat. Dupa ce ati pus deja link-ul de sârmă în loc și ati pornit masina. Un flash este indicată printr-un astrix (*) și o pauză este prezentată ca o cratimă (-).

    *-** (1 flash, 1 pauza si inca 2 flash-uri = cod 12)
    *-** (12)
    *-** (12)

    **-*** (23)
    **-*** (23)
    **-*** (23)

    *-** (12)
    *-** (12)
    *-** (12)

    **-*** (23)
    **-*** (23)
    **-*** (23)

    *-** (12)
    *-** (12)
    *-** (12)

    Apoi opriti masina.

    După ce porniti masina , luminile bord bord se aprind pentru a se verifica daca totul functioneaza, după care toate luminile se sting și lumina de avertizare ECU începe să lumineze intermitent codul de eroare. Primul cod este de 12 (un flash, o pauză și apoi două flash-uri). Acest lucru se repeta de 3 ori.


    Cum sa interpretam codurile pentru Simtec 56.0/56.1?

    Simtec 56.0/56.1utilizează un cod de 2 cifre flash. Motorul trebuie să fie pornit pentru citirea codurilor de eroare, în caz contrar ar putea indica, coduri de eroare incorecte.

    Odată ce pinii sunt conectati și motorul este în funcțiune, lampa de avertizare ECU va începe să lumineze intermitent codurile (așteptați pentru pornirea inițială până verifica faptul că se aprind toate lămpile de avertizare). Fiecare cod de eroare se repetă de 3 ori și apoi se trece pe urmatorul (dacă există).
    De exemplu, să spunem că s-a remarcat un martor aprins și vruti să cititi ce cod de eroare a fost logat.Conectati pinii si porniti motorul. Un flash este indicat printr-un astrix (*) și o pauză este prezentată ca o cratimă (-).

    *-** (1 flash, 1 pauza si inca 2 flash-uri = cod 12)
    *-** (12)
    *-** (12)

    **-*** (23)
    **-*** (23)
    **-*** (23)

    *-** (12)
    *-** (12)
    *-** (12)

    **-*** (23)
    **-*** (23)
    **-*** (23)

    *-** (12)
    *-** (12)
    *-** (12)

    Apoi opriti motorul.


    Cum interpretati codurile pentru Simtec 56.5?

    Simtec 56.5 utilizeaza un cod de 4 cifre.

    Odată ce pinii au fost conectati și motorul este în funcțiune, lampa de avertizare ECU va începe să lumineze intermitent codurile (așteptați pentru pornirea inițială până verifica faptul că se aprind toate lămpile de avertizare). Fiecare cod de eroare se repetă de 3 ori și apoi se trece pe urmatorul (dacă există).

    Un flash este indicat printr-un astrix (*) și o pauză este prezentată ca o cratimă (-).

    Rețineți că 10 clipește = numarul 0.

    **********-*-*-***** (10 flash, o pauză, un flash, o pauză, un flash, o pauza de 5 flashuri și P = cod 0115)
    **********-*-*-***** (0115)
    **********-*-*-***** (0115)

    **********-***-***-********** (0330)
    **********-***-***-********** (0330)
    **********-***-***-********** (0330)

    **********-*-*-***** (0115)
    **********-*-*-***** (0115)
    **********-*-*-***** (0115)

    **********-***-***-********** (0330)
    **********-***-***-********** (0330)
    **********-***-***-********** (0330)

    Apoi opriti motorul

  2. #2
    Moderator cangri will become famous soon enough
    Data înscrierii
    22nd February 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    356

    Implicit

    Opel Astra / Opel Kadett:

    Model Cod Motor An Sistem
    Astra-F 1.4i X14NZ 1997 GM-Multec CFi
    Astra-F 1.4i X14XE 1996-1997 GM-Multec CFi
    Astra-F 1.4i cat C14NZ 1990-1996 GM-Multec CFi
    Astra-F 1.6 cat C16NZ 1990-1995 GM-Multec CFi
    Astra-F 1.8i cat C18NZ 1991-1994 GM-Multec CFi
    Astra Van 1.6i cat C16NZ 1991-1994 GM-Multec CFi
    Astra-F 1.4i cat C14SE 1991-1996 GM-Multec MPi
    Astra-F 1.6i cat C16SE 1992-1995 GM-Multec MPi
    Astra-F 1.4i cat C14SE 1993-1994 GM-Multec MPi
    Astra-F 1.6i X16SZ 1993-1996 GM-Multec CFi
    Astra-F 1.6i cat C16SE 1993-1994 GM-Multec MPi
    Astra-F 1.6i X16SZR 1996-1997 GM-Multec CFi
    Astra 1.6i cat C16SE 1991-1992 Bosch Motronic 1.5
    Astra 1.8i 18SE 1987-1991 Bosch L3 and EZ61
    Astra GTE 2.0 20NE 1987-1990 Bosch Motronic ML4.1
    Astra GTE 2.0 20SEH 1987-1990 Bosch Motronic ML4.1
    Astra 2.0i 20SEH 1990-1993 Bosch Motronic 1.5
    Astra 2.0i cat C20NE 1991-1995 Bosch Motronic 1.5
    Astra 2.0i 16v DOHC 20XEJ 1988-1991 Bosch Motronic 2.5
    Astra-F 2.0i 16v DOHC C20XE 1993-1996 Bosch Motronic 2.5
    Astra-F 2.0i cat SOHC C20NE 1991-1995 Bosch Motronic 1.5.2
    Astra-F 1.8i 16v C18XE/L 1993-1997 Siemens Simtec 56/56.1
    Astra-F 1.8i 16v X18XE 1996-1998 Siemens Simtec 56.5
    Astra-F 2.0i 16v X20XE 1995-1998 Siemens Simtec 56.5



    Calibra:

    Model Cod Motor An Sistem
    Calibra 2.0i SOHC & 4x4 cat C20NE 1990-1996 Bosch Motronic 1.5.4
    Calibra 2.0i 16v DOHC cat C20XE 1990-1993 Bosch Motronic 2.5
    Calibra 2.0i 16v & 4x4 DOHC cat C20XE 1993-1996 Bosch Motronic 2.8
    Calibra 2.0i 16v Turbo 4x4 DOHC cat C20LET 1992-1996 Bosch Motronic 2.7
    Calibra 2.5i 24v V6 cat C25XE 1993-1996 Bosch Motronic 2.8
    Calibra 2.5i 24v V6 cat X25XE 1997-1997 Bosch Motronic 2.8
    Calibra 2.0i 16v cat X20XEV 1994-1998 Siemens Simtec 56.0/56.1



    Opel Vectra-A

    Model Cod Motor An Sistem

    Vectra-A 1.6i cat C16NZ 1990-1993 GM-Multec CFi
    Vectra-A 1.6i cat C16NZ2 1993-1994 GM-Multec CFi
    Vectra-A 1.6i C16NZ/NZ2 1993-1996 GM-Multec CFi
    Vectra-A 1.6i X16SZ 1993-1995 GM-Multec CFi
    Vectra-A 1.8i cat C18NZ 1990-1994 GM-Multec CFi
    Vectra-A 2.0i 20SEH 1987-1990 Bosch Motronic ML4.1
    Vectra-A SRi 130 20SEH 1987-1988 Bosch Motronic ML4.1
    Vectra-A 2.0i cat C20NE 1991-1992 Bosch Motronic 1.5
    Vectra-A 2.0 SOHC 20NE 1990-1993 Bosch Motronic 1.5
    Vectra-A 2.0i & 4x4 SOHC 20SEH 1990-1993 Bosch Motronic 1.5
    Vectra-A 2.0i SOHC cat C20NE 1990-1993 Bosch Motronic 1.5
    Vectra-A GSi 2000 16v DOHC 20XEJ 1989-1991 Bosch Motronic 2.5
    Vectra-A 2.0i 16v 4x4 DOHC cat C20XE 1989-1992 Bosch Motronic 2.5
    Vectra-A 2.0i 16v 4x4 Turbo C20LET 1993-1995 Bosch Motronic 2.7
    Vectra-A 2.0 20NE 1987-1990 Bosch Motronic ML4.1
    Vectra-A 2.0i SOHC 20NE 1990-1993 Bosch Motronic 1.5
    Vectra-A 2.0i cat SOHC C20NE 1990-1993 Bosch Motronic 1.5
    Vectra-A 2.0i 16v C20XE 1989-1995 Bosch Motronic 2.5
    Vectra-A 2.0i 16v X20XEV 1993-1995 Siemens Simtec 56.0/56.1


    Opel Corsa-B:


    Model Cod Motor An Sistem
    Corsa-B & Combo 1.2i C12NZ 1992-1993 GM-Multec CFi
    Corsa-B & Combo 1.2i X12SZ 1993-1997 GM-Multec CFi
    Corsa-B & Combo 1.4i X14SZ 1996-1997 GM-Multec CFi
    Corsa-B 1.4i & Van C14NZ 1993-1996 GM-Multec CFi
    Corsa-B 1.4i C14SE 1992-1994 GM-Multec MPi
    Corsa-B 1.4i X14XE 1994-1996 GM-Multec S
    Corsa-B 1.6i C16NZ 1990-1991 GM-Multec MPi
    Corsa-B 1.6i 16v GSi C16SE 1994-???? GM-Multec MPi
    Corsa-B 1.6i 16v GSi C16XE 1993-1994 GM-Multec S
    Corsa-B 1.6i 16v automatic X16SZ 1993-???? GM-Multec MPi




    Frontera:

    Model Cod Motor An Sistem
    Frontera 2.0i cat SOHC C20NE 1991-1995 Bosch Motronic 1.5
    Frontera 2.4i cat CIH C24NE 1991-1995 Bosch Motronic 1.5
    Frontera 2.0i X20XE 1995-1996 Bosch Motronic 1.5
    Frontera 2.0i 8v X20SE 1995-1997 Bosch Motronic 1.5.4
    Frontera 2.2i 16v X22XE 1995-1996 Bosch Motronic 1.5.4


    Opel Corsa-A:

    Model Cod Motor An Sistem
    Corsa-A 1.2i 8v cat X12SZ 1993-1996 GM-Multec CFi
    Corsa-A 1.2i 8v cat C12NZ 1990-1994 GM-Multec CFi
    Corsa-A 1.4i 8v cat C14NZ 1990-1993 GM-Multec CFi
    Corsa-A 1.6i 8v GTE cat C16NZ 1990-1992 GM-Multec CFi
    Corsa-A 1.4i 8v cat C14SE 1992-1994 GM-Multec MPi
    Corsa-A 1.6i 8v cat C16SE 1992-1993 GM-Multec MPi
    Corsa-A 1.6i 8v GSi cat C16SE 1993-1994 GM-Multec MPi
    Corsa-A 1.6i 8v MPi cat C16SEI 1990-1992 Bosch Motronic 1.5




    Omega:

    Model Cod Motor An Sistem
    Omega 2.0i 20SE 1987-1990 Bosch Motronic ML4.1
    Omega 2.0i SOHC 20SE 1990-1993 Bosch Motronic 1.5
    Omega 2.0i SOHC cat C20NE 1990-1993 Bosch Motronic 1.5
    Omega 2.0i SOHC cat C20NEJ 1990-1993 Bosch Motronic 1.5
    Omega-B 2.0i 8v X20SE 1994-1997 Bosch Motronic 1.5.4
    Omega 2.4i CIH cat C24NE 1990-1993 Bosch Motronic 1.5
    Omega 2.5i X25XE 1994-1996 Bosch Motronic 2.8
    Omega-B 2.5i 24v X25XE 1994-1997 Bosch Motronic 2.8.1
    Omega 2.6i CIH cat C26NE 1990-1993 Bosch Motronic 1.5
    Omega 3.0i X30XE 1994-1996 Bosch Motronic 2.8.1
    Omega 3.0i CIH cat C30NE 1990-1994 Bosch Motronic 1.5
    Omega 24v DOHC cat C30SE 1989-1994 Bosch Motronic 1.5
    Omega 24v DOHC Estate cat C30SEJ 1990-1994 Bosch Motronic 1.5
    Omega-B 2.0i 16V X20XEV 1994-1999 Siemens Simtec 56.0/56.1




    Tigra:

    Model Cod Motor An Sistem
    Tigra 1.4i 16v X14XE 1994-1996 GM-Multec MPi
    Tigra 1.6i 16v X16XE 1994-1997 GM-Multec MPi


    Opel Vectra-B

    Model Cod Motor An Sistem
    Vectra-B 1.6i 16v X16SEJ 1996-1999 GM-Multec CFi
    Vectra-B 1.6i 16v X16XEL 1996-1999 GM-Multec CFi
    Vectra-B 1.6i 16v X16SZR 1995-1999 GM-Multec CFi
    Vectra-B 1.8i 16v X18XE 1995-1999 Siemens Simtec 56.5
    Vectra-B 2.0i 16v X20XE 1995-1999 Siemens Simtec 56.5
    Vectra-B 2.5i V6 24v X25XE 1995-1999 Bosch Motronic 2.8.3

  3. #3
    Moderator cangri will become famous soon enough
    Data înscrierii
    22nd February 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    356

    Implicit

    Coduri eroare BOSCH Motronic

    12 Initiation of diagnosis. n/a
    13 Oxygen sensor No change in voltage/open circuit.
    14 Coolant Temperature Sensor (CTS) Low voltage
    15 Coolant Temperature Sensor (CTS) High voltage
    16 Knock sensor 1 No change in voltage
    17 Knock sensor 2 No change in voltage
    18 Knock control unit No signal, Engine Control Unit (ECU) fault
    19 RPM signal (crankshaft sensor) Incorrect signal
    21 Throttle position sensor High voltage
    22 Throttle position sensor Low voltage
    23 Knock sensor module n/a
    24 Vehicle speed sensor (VSS) No signal
    25 Injector valve 1 High voltage
    26 Injector valve 2 High voltage
    27 Injector valve 3 High voltage
    28 Injector valve 4 High voltage
    28 Fuel pump relay Low voltage
    29 Injector valve 5 High voltage
    31 Engine RPM signal (crankshaft sensor) No signal
    32 Injector valve 6 High voltage
    32 Fuel pump relay High voltage
    33 Inlet manifold pressure sensor Voltage too high
    34 Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve Voltage too high
    34 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor Low voltage
    35 Idle Speed Control Valve (ISCV) Poor or no idle speed control
    36 Incorrect RON/Octane setting Damaged RON plug or bad connection.
    37 Engine self-diagnosis (fault code light) Low voltage
    38 Oxygen sensor Voltage low (1990 model year on)
    39 Oxygen sensor Voltage high (1990 model year on)
    41 Vehicle speed sensor (VSS) Low voltage
    41 1 gear ident switch (C20LET systems) Low voltage
    41 EST Line coil cylinder 2&3 (M2.8/XEV systems) High voltage
    42 Vehicle speed sensor (VSS) High voltage
    42 1 gear ident switch (C20LET systems) High voltage
    42 EST Line coil cylinder 2&3 (M2.8 / XEV systems) High voltage
    43 Linear EGR system (XEV systems) Faulty
    44 Oxygen sensor Air/fuel mixture too lean (weak)
    45 Oxygen sensor Air/fuel mixture too rich
    46 Air pump relay High voltage
    47 Air pump relay Low voltage
    47 Linear EGR Position (XEV systems) Faulty
    48 Battery voltage Low voltage
    49 Battery voltage High voltage
    51 ECU Programmable memory PROM error, hardware failure
    52 Engine check light; final stage (fault code light) High voltage
    53 Fuel pump relay Low voltage
    54 Fuel pump relay High voltage
    55 Engine Control Unit (ECU) fault Renew Engine Control Unit (ECU)
    56 Idle Speed Control Valve (ISCV) Short to earth
    57 Idle Speed Control Valve (ISCV) Interruption
    59 Inlet manifold valve 1 Low voltage
    61 Fuel Tank Vent Valve (FTVV) Low voltage
    62 Fuel Tank Vent Valve (FTVV) High voltage
    63 Inlet manifold valve 1 High voltage
    63 EST Line coil cylinder 2&3 (M2.8 / XEV systems) Low voltage
    64 EST Line coil cylinder 1&4 (M2.8 / XEV systems) Low voltage
    65 Carbon Monoxide (CO) potentiometer Low voltage
    66 Carbon Monoxide (CO) potentiometer High voltage
    67 Throttle valve switch - idle position switch Low voltage - switch not opening
    68 Throttle Switch (TS) - idle contact Idle switch not opening
    69 Air Temperature Sensor (ATS) Low voltage
    71 Air Temperature Sensor (ATS) High voltage
    72 Throttle Switch (TS) - full load contact High voltage - Full load switch not running
    73 Air Flow Sensor (AFS) Low voltage
    74 Air Flow Sensor (AFS) High voltage
    75 Transmission switch - torque control Low voltage
    76 Automatic Transmission (AT) torque control Engaged long, ignition retard long
    79 Traction control unit Incorrect ignition/injector cut-off
    81 Injector valve 1 Low voltage
    82 Injector valve 2 Low voltage
    83 Injector valve 3 Low voltage
    84 Injector valve 4 Low voltage
    85 Injector valve 5 Low voltage
    86 Injector valve 6 Low voltage
    87 Air Conditioning (AC) cut off relay Low voltage
    88 Air Conditioning (AC) cut off relay High voltage
    89 Oxygen sensor heater Low voltage
    91 Oxygen sensor heater High voltage
    92 Camshaft sensor failure (XEV systems) Faulty
    93 Hall Effect Switch (HES) Low voltage
    94 Hall Effect Switch (HES) High voltage
    95 Hot start valve Low voltage
    96 Hot start valve High voltage
    97 Traction control unit - ignition/injection cut off Incorrect signal - high voltage
    98 Oxygen sensor Open circuit, wiring break
    99 Code unknown n/a
    113 Turbo boost control Boost presure high, out of range
    114 Idle boost valve Above upper limit
    115 Full boost pressure Below lower limit
    116 Boost pressure Above upper limit
    117 Wastegate valve Low voltage
    118 Wastegate valve High voltage
    121 Oxygen sensor 2 Lean exhaust, weak mixture
    122 Oxygen sensor 2 Rich mixture/exhaust
    123 Inlet manifold valve 1 Blocked
    124 Inlet manifold valve 2 Blocked
    132 Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve Incorrect signal
    133 Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve 2 High voltage
    134 Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve 2 Low voltage
    135 'Check engine' lamp (fault code lamp) Low voltage
    136 Engine Control Unit (ECU) n/a
    137 Engine Control Unit (ECU) box High temperature
    141 Secondary air pump Not enough air
    142 Secondary air pump Air without pump
    143 Immobiliser function in ECU No or incorrect signal
    144 No immobiliser signal recived Faulty unit or break in wiring
    145 Incorrect immobiliser signal received Faulty unit or break in wiring








    Coduri GM-Multec

    12 Initiation of diagnosis. n/a
    13 Oxygen sensor No change in voltage/open circuit.
    14 Coolant Temperature Sensor (CTS) Low voltage
    15 Coolant Temperature Sensor (CTS) High voltage
    16 Knock signal circuit n/a
    18 Knock control processor n/a
    19 Crank Angle Sensor (CAS) Incorrect RPM signal
    21 Throttle Potentiometer Sensor (TPS) High voltage
    22 Throttle Potentiometer Sensor (TPS) Low voltage
    24 Vehicle Speed Sensor (VSS) No speed signal or low voltage
    25 Injector valve Low voltage
    28 Fuel pump relay contacts Contact problem
    29 Fuel pump relay Low voltage
    32 Fuel pump relay High voltage
    33 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High voltage
    34 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor Low voltage
    35 Idle stepper motor Poor or no idle speed control
    41 Amplifier control signal, cylinders 2 and 3 (Direct Ignition System (DIS)) High voltage
    42 Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) High voltage
    43 Primary ignition (distributor systems) High voltage
    44 Oxygen sensor Air/Fuel mixture too lean (weak)
    45 Oxygen sensor Air/Fuel mixture too rich
    46 Amplifier (Direct Ignition System (DIS)) control signal (A+B) High voltage
    47 Linear exhaust gas re-circulation (EGR) position n/a
    49 Battery supply to Engine Control Unit (ECU) High voltage (greater than 17 volts)
    51 Engine Control Unit (ECU) Defective ECU (disconnect and reconnect (ECU), then recheck for fault codes). Memory failure
    52 Secondary air pump relay Low voltage
    53 Secondary air pump relay High voltage
    54 Idle Carbon Monoxide (CO) potentiometer n/a
    55 Engine Control Unit (ECU) fault Renew Engine Control Unit (ECU)
    56 Air control soleniod Low voltage
    57 Air control soleniod High voltage
    61 Fuel tank vent valve (FTVV) Low voltage
    62 Fuel tank vent valve (FTVV) High voltage
    63 Amplifier control signal, cylinders 2 and 3 (Direct Ignition System (DIS)) Low voltage
    64 Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) Low voltage
    65 Primary ignition (distributor systems) Low voltage
    66 Throttle position sensor (TPS) Hose broken
    67 Air Flow Sensor (AFS), hot wire meter (air mass meter) Signal is outside normal operation parameters (out of range)
    68 Air Flow Sensor (AFS), hot wire meter (air mass meter) Faulty air mass meter signal, incorrect frequency
    69 Air Temperature Sensor (ATS) (MPi only) Low voltage
    71 Air Temperature Sensor (ATS) (MPi only) High voltage
    72 Amplifier (Direct Ignition System (DIS)) control signal (A+B) Lead interruption, open circuit
    75 Torque control (Automatic Transmission (AT) only) Low voltage
    76 Torque control (Automatic Transmission (AT) only) Continuous
    81 Injector valve High voltage
    83 Immobiliser No or wrong code
    84 Immobiliser No signal
    85 Immobiliser Wrong signal
    87 Air conditioning cut-off relay Low voltage
    88 Air conditioning cut-off relay High voltage
    92 Camshaft sensor Faulty hall effect sensor or circuit
    93 Quad drive module (in ECU) n/a

  4. #4
    Moderator cangri will become famous soon enough
    Data înscrierii
    22nd February 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    356

    Implicit

    Coduri Siemens Simtec 56.0/56.1

    12 Initiation of diagnosis. n/a
    13 Oxygen sensor Open circuit
    14 Coolant temperature sensor Voltage low
    15 Coolant temperature sensor Voltage high
    16 Knock sensor signal circuit No change in voltage
    19 Incorrect Revs per Minute (RPM) signal (crankshaft sensor) Incorrect signal, check sensor
    21 Throttle position sensor (TPS) Voltage high
    22 Throttle position sensor (TPS) Voltage low
    23 Knock control module signal Out of range
    24 Vehicle speed signal (VSS) No signal
    25 Injector valve 1 Voltage high
    26 Injector valve 2 Voltage high
    27 Injector valve 3 Voltage high
    28 Injector valve 4 Voltage high
    37 Check light (fault code lamp) Voltage low
    38 Oxygen sensor circuit Voltage high
    39 Oxygen sensor circuit Voltage low
    44 Oxygen sensor Lean exhaust (weak mixture)
    45 Oxygen sensor Rich exhaust (rich mixture)
    48 Battery Voltage low
    49 Battery Voltage high
    52 Check light (fault code lamp) Voltage high
    53 Fuel pump relay Voltage low
    54 Fuel pump relay Voltage high
    55 Engine Control Unit (ECU) faulty Check chassis earth and ECU connector.
    56 Idle air control Voltage high
    57 Idle air control Voltage low
    61 Fuel tank vent valve Voltage low
    62 Fuel tank vent valve Voltage high
    69 Intake air temperature sensor Voltage low
    71 Intake air temperature sensor Voltage high
    73 Mass air flow temperature Voltage low
    74 Mass air flow temperature Voltage high
    75 Torque control (automatic) Voltage low
    76 Torque control (automatic) Continuous signal, ignition retard long
    81 Injector valve 1 Voltage low. Injector short circuit to ground.
    82 Injector valve 2 Voltage low. Injector short circuit to ground.
    83 Injector valve 3 Voltage low. Injector short circuit to ground.
    84 Injector valve 4 Voltage low. Injector short circuit to ground.
    87 Air Conditioning (A/C) cut-off relay Voltage low
    88 Air Conditioning (A/C) cut-off relay Voltage high
    91 Oxygen sensor heater Voltage high
    92 Camshaft sensor Incorrect signal
    98 Oxygen sensor heater Voltage low, open circuit



    Coduri Siemens Simtec 56.5
    0100 Mass Air Flow (MAF) sensor n/a
    0105 Intake manifold pressure sensor n/a
    0110 Intake Air Temperature Sesnor (ATS) n/a
    0115 Intake Coolant Temperature Sesnor (CTS) n/a
    0120 Throttle Potentiometer Sensor (TPS) n/a
    0130 Heated Exhaust Gas Oxygen (HEGO) sensor n/a
    0135 Heated Exhaust Gas Oxygen (HEGO) sensor heater n/a
    0150 Heated Exhaust Gas Oxygen (HEGO) sensor n/a
    0173 Heated Exhaust Gas Oxygen (HEGO) sensor n/a
    0201 Injector valve 1 n/a
    0202 Injector valve 2 n/a
    0203 Injector valve 3 n/a
    0204 Injector valve 4 n/a
    0205 Injector valve 5 n/a
    0206 Injector valve 6 n/a
    0230 Fuel pump n/a
    0325 Knock sensor n/a
    0330 Knock sensor 2 n/a
    0335 Crank sensor n/a
    0340 Camshaft sensor n/a
    0351 Ignition coil 1 and 4 n/a
    0352 Ignition coil 2 and 3 n/a
    0400 Exhaust gas circulation valve n/a
    0403 Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve n/a
    0410 Secondary air pump relay n/a
    0412 Secondary solenoid valve n/a
    0433 Tank vent valve n/a
    0500 Idle speed stepper motor/idle air regulator n/a
    0560 Battery n/a
    1110 Switch over valve solenoid n/a
    1112 Switch over valve 1 n/a
    1113 Switch over valve 2 n/a
    1120 Throttle body malfunction n/a
    1229 Power supply relay n/a
    1231 Fuel pump relay n/a
    1320 Knock control cylinder 1 n/a
    1327 Knock control cylinder 2 n/a
    1328 Knock control cylinder 3 n/a
    1329 Knock control cylinder 4 n/a
    1405 Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve n/a
    1410 Secondary air pump relay n/a
    1411 Secondary air pump n/a
    1501 Immobiliser control unit n/a
    1502 Immobiliser control unit n/a
    1503 Immobiliser control unit n/a
    1530 Air flow relay n/a
    1600 Internal control module n/a
    1601 Engine Control Unit (ECU) too hot n/a
    1602 Knock control module n/a
    1604 Knock control unit n/a
    1605 Knock control unit n/a
    1606 Knock control unit n/a
    1640 Knock control unit or quad drive module n/a
    1690 MIL/Engine fail (malfunction indicator lamp) n/a
    1740 Torque control unit n/a


 

Etichete pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
Powered by vBulletin™ Version 4.1.3
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este 11:10.