+ Răspuns la subiect
Rezultate 1 la 3 din 3

Pareri Ford Focus 1.8 TDCI _2008

Aceasta este o discutie despre Pareri Ford Focus 1.8 TDCI _2008 in cadrul Ford forum, parte din categoria Masina mea; Buna seara . Vreau sa cumpar un Ford Focus 1.8 TDCI diesel din 2008 cu 110.000 km (pret 5.500 Euro) ...

  1. #1
    Registered jeav12 is on a distinguished road
    Data înscrierii
    16th July 2013
    Locaţie
    romania
    Vârstă
    28
    Posturi
    1

    Implicit Pareri Ford Focus 1.8 TDCI _2008

    Buna seara .
    Vreau sa cumpar un Ford Focus 1.8 TDCI diesel din 2008 cu 110.000 km (pret 5.500 Euro) si am cateva nelamuriri pe care as vrea daca doriti sa ma ajutati sa le clarific .

    1.Ce parere aveti desprea ea ,ca masina ? Isi merita banii sau nu ?
    2.Ce probleme tehnice frecvente ati intalnit la o astfel de masina si care au fost costurile remederi lor ?
    3.Cat consuma o astfel de masina ?
    4.Ce se efectueaza/schimba la revizia de la 120.000 km ?
    5.Care sunt costurile pentru intretinere,piese de schimb ?
    6.Masina a fost luata pe leasing .Cum se poate afla daca taxa de mediu a fost achitata sau nu ? Proprietarul mi-a zis ca eu,cumparatorul ,trebuie sa ma duc la fisc dupa ce o cumpar ca sa-mi dea factura/adeverinta ca s-a achitat,e adevarat ?
    Proprietarul actual,cel care vrea sa o vanda,cum poate face rost de factura/adeverinta ca a fost platita taxa de mediu ?

  2. #2
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel PWR has a spectacular aura about PWR has a spectacular aura about
    Data înscrierii
    27th May 2009
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    3.073

    Implicit

    Legat de distributie, schimbi cureaua de distributie,rola intinzatoare si cureaua de accesorii la 150.000km.

    Plusuri:
    - Masina e buna, motorul trage bine, turbo lag-ul este mic, uneori insesizabil, depinde de turatie si treapta.
    - Tinuta de drum este referinta segmentului compact, imbinand stabilitatea cu confortul (Golf, Astra, Seria 1, A3, Megane, 307, C4, Leon, C`eed, i30, Auris etc.), pe un drum virajat te poti distra putin cu ea (doar BMW Seria 1 are o agilitate mai buna).
    - Oferta de spatiu generoasa (atat scaune, bancheta cat si portbagaj).
    - Directia este foarte precisa (are 3 moduri – Comfort, Normal si Sport).
    - Cutia de viteze (5 tr.) permite schimbarea treptelor lin, avand o timonerie precisa (nu agata in unele trepte ca alte masini compacte).
    - Consumul. Mers normal: Urban 5.0 – 5.5 l/100km; Extraurban 4.0 – 4.5 l/100km. Mers la consum (60 cu tr. a IV-a in localitate si 100 cu tr. a V-a in afara) 3.3 – 3.5 l/100km. De exemplu, la 70 km/h in a IV-a computerul de bord arata consum instant chiar 2.9 – 3.0 l/100km, dar asa ajungi maine unde vrei.
    Minusuri:
    - Confortul pe drumuri denivelate nu este la nivelul Golf V sau a modelelor frantuzesti din cauza suspensiei mai tari pentru a favoriza agilitatea.
    - Materialele din habitaclu sunt placute la atingere, dar calitatea nu este la nivelul concurentilor germani (Golf, A3, Seria 1). La versiunile mai scumpe (Ghia, Titanium) exista mai putine plastice tari. Chiar daca Focus-ul este fabricat in Germania la Koln.
    - Articulatiile sunt destul de sensibile la acest motor (1.8 TDCI 115) deoarece este destul de greu si apasa pe puntea fata.
    - Piesele sunt destul de scumpe.

  3. #3
    Super Moderator adrian17071979 is a splendid one to behold adrian17071979 is a splendid one to behold adrian17071979 is a splendid one to behold adrian17071979 is a splendid one to behold adrian17071979 is a splendid one to behold adrian17071979 is a splendid one to behold adrian17071979 is a splendid one to behold
    Data înscrierii
    28th February 2011
    Locaţie
    Craiova
    Vârstă
    35
    Posturi
    1.656
    Blog Entries
    1

    Implicit

    Completare :
    Tocmai am o problema la una din masinile colegilor de servici , Ford Focus 1.8 TDCI din 2008 si anume : INJECTOR CEDAT - mai exact trebuie schimbat deoarece motorina este de o calitate "extraordinara" la noi in tara - tin sa precizez ca masina a fost luata noua si in prezent are 45000 km , indiferent daca are garantie extinsa nu acopera acest defect tocmai din pricina calitatii combustibilului.
    Mai exact ce duce la o astfel de defectiune?
    Simplu , motorul nu mai porneste si trebuie sa ii scoti bornele de la baterie dupa care astepti 10-15 minute , apoi porneste fara probleme dar astfel de momente cu timpul vor fi cit mai dese.
    Rezolvarea?
    Foarte "simplu" : Valoare injector nou - 1600 lei + manopera ( tester si inlocuit injector ) - aproximativ 500 lei.
    In schimb mai este o rezolvare care merita incercata : Metabond pentru combustibil la un plin de rezervor , poate scapa de apa sau impuritati , dar nu se stie daca se rezolva aceasta problema , mai degraba pot spune o ameliorare inainte de " operatia " descrisa mai sus.
    Consumul este foarte bun avand in vedere raportul greutate / putere : 5-6 % exterior ( atentie, nu peste 120 km/h ) si 7-8% in oras ( atentie , fara acte de vitejie ) . Ce m-a fermecat pe mine la acest model este stabilitatea cit si puterea la turatii joase a motorului ( cuplul este de remarcat ) .
    Referitor la intretinere si piese de schimb : Revizie la 15000 km rulati - 800 lei ( ulei , filtru de ulei , filtru aer si polen ) - revizie efectuata la reprezentanta.
    Taxa de mediu o poti afla de la administratia fiscala , te duci cu proprietarul si poti intreba .


 

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
Powered by vBulletin™ Version 4.1.3
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este 13:13.